شاید در نگاه اول درگیری چهره‌های فوتبال با این‌گونه پرونده‌های قضایی همه افکار را به سمت مسائل خانوادگی و روابط پنهانی بکشاند اما این بار ماجرا متفاوت بود و موضوع حول محور کلاهبرداری آن هم نه یکی، دو میلیون بلکه بالای 400 تا 500 میلیون تومان می‌گشت که حسابی این چهره فوتبالی را به چالش کشید.

ماجرا از جایی آغاز شد که این چهره سرشناس فوتبال ایران از چند ماه قبل رابطه‌ای با یک خانم مهندس پیدا کرد که بیزینس‌های بسیار زیادی در بازار Store ایران از جمله واردات و صادرات و همچنین ساخت و ‌ساز داشت. رابطه ایجاد شده هر روز صمیمی‌تر می‌شد تا جایی که برخی نزدیکان این چهره فوتبال تصور می‌کردند موضوع فراتر از یک رابطه دوستی و کاری باشد چون صمیمیت ایجاد شده همه را به این فکر فرو می‌برد این دو نفر رابطه‌ای عاشقانه پیدا کرده‌اند، اتفاقی که کم برای این فوتبالی مطرح در سال‌های گذشته نیفتاده بود اما به یک باره از اواخر سال گذشته این رابطه رو به سردی رفت تا جایی که خانم مهندس به یک باره با زدن اتهامات بسیار عجیب به این چهره، مدعی شکایت از او به مراجع قضایی شد، اتفاقی که در ابتدا زیاد جدی گرفته نشد اما با گذشت چند روز آقای فوتبالیست در یکی از آخرین صبح‌های زمستانی با احضاریه درِ منزل روبه‌رو شد.

خانم شاکی از فوتبالیست مد نظر، علاوه بر شکایت به مراجع قضایی، اختلافات به وجود آمده در رابطه‌‌اش با این چهره را در بوق و کرنا کرد و مدعی شد آقای X در پی کلاهبرداری چند صد میلیونی از او بوده است؛ اتهامی سنگین که عواقب بسیار بدی برای طرف مقابل داشت چون پای تعدادی از همبازی‌ها و دوستان فوتبالی نزدیک او را نیز به ماجرا باز کرد که در این بین یکی از مربیان مطرح فوتبال ایران نیز ناخواسته درگیر ماجرا شد تا برای یکی، دو هفته‌ای پیگیر حل و فصل این ماجرا باشد.

چون اصلاً دوست نداشت شاهد زندانی شدن شاگرد سابق خود باشد. پرونده قضایی علیه آقای X رفته رفته به جاهای باریکی کشیده می‌شد که وساطت‌ها در آخرین لحظات باعث شد تا خانم شاکی از این چهره فوتبالی فعلاً با این شرط که طرف مقابل باید تا ریال آخر پول‌های او و همچنین سایر وسایلی که در مدت زمان دوستی خریداری کرده بود را پس بدهد. شرطی که نشان داد موضوع کلاهبرداری چندان بی‌مورد نبوده گر چه آقای فوتبالیست زیر بار آن نرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: خبر ورزشی

کدخبر: 371731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟