رایگانی سخنگوی طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری خود درخصوص اجرای طرح نوروزی و دستاوردهای آن به موضوع تخلف یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تهران اشاره کرد.

وی افزود: فندق و آجیل خشکی که در فروشگاه «ر» به مشتریان ارائه شده بود طبق نظر کارشناسان و اعضای گشت ویژه و مشترک تعزیرات استفاده انسانی نداشته است.

رایگانی گفت: برخلاف اظهار نظر مسئولان فروشگاه زنجیره‌ای «ر» مبنی بر اینکه این پرونده مختومه شده باید بگویم پرونده مختومه نشده و در حال رسیدگی است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به این سوال که حجم فندق‌های ارائه شده چقدر بوده و چه جریمه‌ای برای این فروشگاه در نظر گرفته شده است گفت: اجازه بدهید رسیدگی به پرونده به پایان برسد و در آن زمان جزئیات بیشتری از این پرونده منتشر خواهد شد.

این در حالی است که در روز ششم فروردین ماه سال جاری تعزیراتی‌ها در اقدامی به همراه تیم گشت مشترک به سراغ یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تهران رفتند.

تیم ویژه گشت مشترک تعزیرات حکومتی با دریافت یک شکایت مردمی در مورد گرانفروشی پک محصولات عیدانه یک فروشگاه زنجیره ای به بررسی موضوع پرداخت.

طبق بررسی های انجام شده مشخص شد که یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر تهران فندق بوداده بی کیفیتی را در داخل پک محصولات عیدانه خود قرار داده است.

همین امر باعث شد تا مطابق قانون Law یک پک از محصول فوق با صورت جلسه بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت ضبط و به اتحادیه مربوطه برای کارشناسی قیمت و کیفیت به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شود.

همچنین مدیرعامل این فروشگاه زنجیره ای برای رسیدگی به پرونده و صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی احضار شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟