پرده دوم: ساعت ۴ بامداد هفتم فروردین درگیری خونین بین فروشنده هجده‌ساله مغازه نقره‌فروشی با دو پسر نوجوان که به عنوان مشتری وارد مغازه‌اش شده بودند در گرفت. دو پسر نوجوان با ضربه چاقو پسر جوان را مجروح کردند. جوان هجده‌ساله جان باخت و پلیس Police دو متهم پرونده را دستگیر کرد.

پرده سوم: روز هفتم فروردین، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌ رضوی جسد زنی سی‌وچهارساله‌ را که شوهرش دو روز قبل مفقودیِ او را اعلام کرده بود از عمق یک چاه در اطراف مشهد بیرون کشیدند. شوهر این زن متهم است که در درگیری و به علت اختلافات‌، همسرش را به قتل Murder رسانده است.

پرده چهارم: صبح روز هشتم فروردین‌ماه، قطار در حوالی نیشابور با عابر پیاده‌ای به نام علی‌اکبر برخورد کرد. در این حادثه، عابر پیاده به طرز دل‌خراشی جان باخت.

پرده پنجم: پیمان کیوانی‌، سرباز یگان امداد مشهد، ظهر روز یازدهم فروردین‌ماه در لباس مقدس خدمت به زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) در حادثه Incident تصادف شدید پراید با کانکس پلیس در منزل‌آباد مشهد به طرز غم‌انگیزی جان باخت.

پرده ششم: واژگونی تراکتور در زمین‌های کشاورزی تربت‌حیدریه‌، مرگ راننده شصت‌ساله را که عزیزا... نام داشت رقم زد.

پرده هفتم: واژگونی خودرو پژو روآ‌ در کیلومتر ۶۵‌ نیشابور به سبزوار مرگ هولناک مادر و پسر بیست‌وچهارساله‌اش را رقم زد. روز سیزدهم فروردین‌ماه نیز تصادف Crash خونین پژو و سمند در محور جغتای به جاجرم دو کشته داشت. واژگونی تیبا در محور فیض‌آباد یک کشته‌، تصادف پیکان و موتورسیکلت در جغتای دو کشته و واژگونی روآ در حوالی گناباد یک کشته دیگر بر جای گذاشت. صاعقه نیز جان دو پسر هجده و بیست‌ساله و دختری دوازده‌ساله را در هفت‌چشمه گرفت.

پرده پایانی: این حوادث Accidents در کمتر از چند روز و در نزدیکی ما رخ داد. مرگ در فاصله یک پلک زدن از ماست. باید قدر همدیگر را بدانیم و درباره راه‌های پیشگیری و مهار این‌گونه وقایع حزن‌انگیز بیشتر تدبر و تفکر کنیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم آنقدر بد حجابی کرد تا جای که شرور محل دست از سرش بر نمی دارد!

مال حرام زنم را از من گرفت!

خبر بد برای خانواده فردین / افغانی ها در مرگ او چه نقشی داشتند؟+عکس

ناصر دست از سر نوعروس بر نمی داشت / او سمیه را در محل کارش دیده بود!+عکس

حمله تبهکار چاقو به دست به آرایشگاه زنانه در بجنورد

محموله بی صاحب / گفتگو با 2 قاچاقچی بین المللی مشروبات الکلی+عکس

وقتی 16 ساله بودم خانه مان آتش گرفت و من در محاصره دود و آتش عاشق شدم!

ردپای یک دختر در قتل فجیع خواهرزاده 20 ساله محمد اسحاق

نقشه کثیف، سرنوشت راننده تریلی را به باد داد

تیرباران بیوه 18 ساله توسط پیرمرد افغانی

بازی احمقانه پسر نوجوان برهنه با تیر چراغ برق + فیلم

کدخبر: 371217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟