حمله شبانه امید و همدستش به خانه های مردم در مشهد + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حمید رزمخواه، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی یک فقره سرقت Stealing به عنف شبانه در پانزدهم فروردین ماه از یک منزل مسکونی واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی شهر مشهد بلافاصله موضوع در دستور کار تیمی از پلیس Police آگاهی قرارگرفت.
وی افزود: در بررسی اظهارات فرد مالباخته مشخص شد 2 مرد جوان با نفوذ به داخل منزل پس از ضرب و شتم و بستن دست و پایش یک دستگاه گوشی تلفن همراه ، مدارک شناسایی ، پرینتر ، لپ تاپ و بیست میلیون ریال وجه نقد سرقت و از محل متواری شده اند.
رزمخواه تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب با راهنمایی مالباخته تصاویری از متهمان به صورت فرضی ترسیم و با استفاده از شیوه های نوین پلیسی یکی از آنان به نام امید که فردی سابقه دار است را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را مخفیگاهش در محدوده خیابان ملک الشعراء در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم در بازجویی های بعمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به پنج فقره سرقت به عنف منازل در محدوده بلوار شهید صیاد شیرازی با همدستی فردی برای تامین هزینه مواد مخدر Drugs اعتراف کرد که تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات بدست آمده همدستش را نیز دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام که برابر دستور مقام قضائی برای تکمیل تحقیقات در بازداشت پلیس آگاهی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟