به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 11 شامگاه نخستین ساعات فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 106 نامجو در جریان قتل Murder زن جوانی در خانه مادرش با خبر شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم Crime پی بردند که زن 39 ساله ای با ضربه چاقو به گردنش به کام مرگ فرو رفته و مادرش نیز که از ناحیه دست با چاقو مرد آشنا زخمی شده به بیمارستان منتقل شده است.

تجسس های پلیسی از مادر زخمی در بیمارستان آغاز شد و ماموران پی بردند که زن جوان از سوی شوهرش به قتل رسیده است.

همین کافی بود تا تجسس های پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت Crime آغاز شود و ردیابی ها ادامه داشت تا اینکه ساعت 6 صبح نخستین روز فروردین ماه مرد همسرکش با حضور در کلانتری 106 نامجو، خود را تسلیم ماموران کرد.

مرد جوان پس از دستگیری پیش روی بازپرس محسن مدیر روستا قرار گرفت و گفت: 2 پسر 19، 16 و یک دختر 6 ساله دارم که از حدود یک سال قبل همسرم به خاطر اختلافاتی که با من داشت همراه فرزندانم به خانه مادرش که در نزدیکی خانه مان بود رفت.

وی افزود: بیکار بودم و اختلافات ما از همان زمان شروع شد که پس از رفتن همسرم توانستم با پول کمی که داشتم یک خودروی پیکان بخرم و با آن در سطح شهر مسافرکشی می کردم و در این مدت هفته ای یکبار برای دیدن خانواده ام با زن و بچه ام بیرون می رفتیم اما همسرم هیچ وقت به خانه بازنگشت.

مرد 44 ساله در ادامه گفت: قبل از عید با همسرم صحبت کردم و قرار شد به خانه برگردد و زندگی مان را مثل قدیم ادامه دهیم و حتی با همسرم به خرید رفتیم و برای آنها لباس خریدم.

زندگی ام را دوست داشتم و می خواستم دوباره همه دور هم جمع شویم که به همسرم قول دادم که پس از تحویل سال به دیدنش بروم و همراه بچه هایمان به مسافرت برویم.

وی گفت: بعد از سال تحویل همه وسایل را داخل خودرو گذاشتم و سپس به جلوی در خانه مادرزنم رفتم تا همسر و فرزندانم را سوار بر خودرو به سفر ببرم اما وقتی وارد خانه شدم همسرم ادعا کرد که با من به سفر نمی آید و حاضر نیست دوباره مثل گذشته با هم زندگی کنیم.

عصبانی شدم و هر چه گفتم به من قول دادی بی فایده بود به همین خاطر به خانه خودم رفتم و با برداشتن چاقو به سمت خانه مادرزنم برگشتم.

با لگد به در موفق به باز کردن در خانه مادرزنم شدم و همسرم گرفتم و به حالت کشیدن به سمت بیرون خانه می کشاندم که در این صحنه مادرزنم برای جدا کردن ما به سراغ من آمد که در آن لحظه قصد داشتم با دست او را به عقب هل دهم که چاقو به دستش خورد.

همسرم داد و فریاد می کرد و او را کشان کشان به سمت راهرو ساختمان کشاندم و قصد داشتم با چاقو ضربه ای به پهلویش بزنم که زنم در این لحظه به دیوار تکیه داد و ناگهان نشست که در همین لحظه چاقویی که قرار بود به پهلوی هسمرم بزنم به گردنش خورد.

مرد همسرکش به بازپرس جنایی گفت: در آن صحنه فرزند 6 ساله ام به پایم افتاده بود که مادرش را رها کنم و فرزند 16 ساله ام با دیدن صحنه درگیری من با مادرش به حالت بهت زده در خانه نظاره گر ما بود و پسر بزرگم نیز در خانه حضور نداشت که پس از قتل از خانه خارج شدم و ساعت ها در خیابان پرسه می زدم تا اینکه ساعت 6 صبح به کلانتری 106 نامجو رفتم و خودم را تسلیم کردم.

بنا به گزارش خبرنگار رکنا، مرد همسرکش به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنده شدن 3 مُرده که در نیمه شب بهشت زهرای تهران

دردسر شوم برای مهران در ازدواج با دختر پولدار و خوشگذران

راننده تاکسی تهران با 6 قبضه اسلحه کمری دستگیر شد!

ازدواج باورنکردنی پسر 5 ساله با راحله 3 ساله! + عکس

مرگ وحشتناک خانواده فرماندار سابق در سیرجان+تصاویر

نخستین مرد باردار دنیا عاشق پرستارش شد+ عکس

ناگفته های پدر اهورا قبل از اعدام قاتل آزارگر + عکس

پشت پرده تیراندازی وحشتناک در مشیریه تهران / فریادهای ترسناک را همه شنیدند

پلان سانسور شده از پایتخت که پخش نشده پرهیاهو شد ! + فیلم کامل

مردی پسر همسایه را به خاطر مزاحم شدن به زنش، سر برید + عکس

بلای شومی که در روز اول عید بر سر زن تهرانی آمد / علت حمام خون در خانه مادرزن چه بود؟

قرار عاشقانه یک شکارچی با 100 دختر جوان / او 48 سال دارد! + عکس

این افسر پلیس راهور تهران را می شناسید ؟ / او یک شیاد بود + عکس بدون پوشش

بازسازی کثیف ترین قتل سال جدید / ندا 7 ساله را چگونه بعد از آزار کشتم ! + فیلم

شربت ضد سرفه خوردم و نمی دانم در اتاق خواب چه بلایی سر زنم آوردم! + عکس

کدخبر: 371143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟