دستگیری عاملان شهادت پلیس قصرشیرین + عکس

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: عوامل شهادت مأمور انتظامی شهرستان قصرشیرین شهید «ایوب اسلامی‌نیا» دستگیر شدند. 

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: ستوان‌یکم «ایوب اسلامی‌نیا» مسئول دایره مبارزه با قاچاق Contraband کالای شهرستان قصرشیرین بود که عصر روز پنجشنبه 16 فروردین در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی عنوان کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان قصرشیرین پس از اطلاع از وجود خودرویی که حامل سوخت قاچاق بود به محور دارخور اعزام می‌شوند.

آمویی خاطرنشان کرد: پس از توقیف خودرو حامل سوخت قاچاق، افراد قاچاقچی Smuggler با مأموران درگیر و در جریان آن، ستوان‌یکم اسلامی‌نیا به شهادت می‌رسد.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه فرد ضارب پس از فرار Escape در منزل اقدام به خودکشی Suicide می‌کند، گفت: یکی از قاچاقچیان دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر قاچاقچیان ادامه داشت تا سرانجام روز گذشته به دام پلیس Police افتادند.

وی عنوان کرد: دو نفر از همدستان ضارب پس از انجام کارهای اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

آمویی با تسلیت شهادت این مأمور جان برکف انتظامی، بیان کرد: پلیس با تمام توان مبارزه با قاچاقچیان را ادامه می‌دهد و شهادت این همکار وظیفه‌شناس عزم مأموران را برای برخورد قاطع‌تر با چنین افرادی را چند برابر می‌کند.

وی گفت: مراسم تشییع پیکر شهید «ایوب اسلامی‌نیا» بعدازظهر امروز شنبه از ساعت 14:30 دقیقه از شهر گواور تشییع و در زادگاهش واقع در روستای باسکله بوریم به خاک سپرده می‌شود.

مراسم ختم این شهید والامقام نیز روز یکشنبه 19 فروردین از ساعت 14:30 دقیقه تا 16 در مسجد جامع شهر گواور برگزار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟