دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد گفت: به دنبال اعلام کشف این جسد در یکی از خانه های روستای چیچک لو به نیروهای انتظامی، بلافاصله دادستان همراه با بازپرس شهرستان، عوامل نیروی انتظامی و پزشکی قانونی با هماهنگی عوامل راهداری برای بازگشایی مسیر راه در صحنه حادثه Incident حاضر شده و مساله مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت.

شیر علی زاده درباره علت مرگ جسد مکشوفه گفت: تحقیقات در اینباره، هنوز مراحل اولیه خود را طی می کند و موضوع جهت کنکاش و اعلام نظر تخصصی و کارشناسی به همکاران پزشکی قانونی محول شده است.

وی تصریح کرد: طبق اعلام اولیه پزشکی قانونی در محل این جسد متعلق به مرد حدود ۵۰ الی ۵۵ ساله می باشد که حدود ۵ ماه از فوت آن می گذرد و همچنین طبق اعلام نظر عوامل پزشکی قانونی در محل هیچ گونه ضرب جرح و یا خفگی در آن مشاهده نشده است و احتمالا فوت به صورت عادی و فعلا جنایی نیست.

دادستان بستان آباد در ادامه خاطرنشان کرد : جسد فعلا مجهول الهویه است و احتمالا اهل شهرستان بستان آباد نیست چرا که تا الان هیچ گونه اعلام مفقودی به نیروی انتظامی شهرستان گزارش نشده است و پس از بررسی های تخصصی تشخیص هویت و علت فوت وشناسایی کامل اطلاع رسانی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟