به گزارش گروه اجتماعی رکنا، هادی برای عرض تسلیت به مراسم ترحیم پدرم آمد. با دیدن او انگار که منتظر یک تکیه گاه بودم و دیری نپایید دوباره رابطه با او را از سرگرفتم، در شرایط روحی بسیار بدی بسر می بردم و به همین خاطر نمی دانستم کاری که می کنم خوب است یا بد ! او در کنارم بود تا این که از همسرش جدا شد و من هم به خاطر علاقه شدیدی که به او داشتم همه شرایطش را پذیرفتم و به عقدش در آمدم.
با کلی قسط و بدهی زندگی جدیدی را شروع کردیم، زندگی ما به خوبی و خوشی می گذشت تا این که یک روز به طور اتفاقی گوشی هادی را چک کردم و متوجه شدم که با زن جوانی در ارتباط است . وقتی موضوع را با او درمیان گذاشتم، اول انکار کرد، اما بعد گفت که فرصت می خواهد تا رابطه اش را با آن خانم قطع کند.

از روی کنجکاوی و حس زنانه ای که داشتم با آن زن تماس گرفتم تا ماجرا را از زبان او بشنوم، آن زن گفت: فکر می کردم هادی مجرد است، چون خیلی قسم می خورد و حتی شناسنامه المثنی را به من نشان داد که نشان می داد تا به حال ازدواج نکرده است و می گفت تو عشق اول و آخر من هستی و من کس دیگری را غیر از تو دوست ندارم!
آن زن معذرت خواهی کرد و گفت که برای همیشه از زندگی من کنار خواهد رفت. با فهمیدن این موضوع اوضاع روحی ام بد جوری به هم ریخت و مدام فکر می کنم همان بلایی که من سر همسر اول هادی آوردم حالا دارد سر من می آید!

حالا مدتی است که به منزل پدرم آمده ام و واقعاً نمی دانم چه کار باید انجام دهم ، از طرفی اعتماد نابه جای من به هادی و از طرفی دیگر عشق و علاقه و ابراز احساسات دروغین او دارد مرا دیوانه می کند.
پیام مشاور
آن چه در این پرونده قابل تامل است عواملی است همچون مشکلات ارتباطی زوجین و روابط مخدوش و آشفته به خاطرخیانت و بی وفایی در ازدواج اول که منجر به طلاق شده و در ازدواج دوم نیز خانواده در معرض از هم پاشیدگی و طلاق است.
رفتارهای نابهنجار به نظر ناشی از نداشتن سلامت روان مرد بوده است و بدون در نظر گرفتن خانواده اش به راحتی به همه چیز پشت پا زده و وارد روابط جدید با زنان می شود و به سرعت به آن ها ابراز علاقه کرده و تمایل نشان می دهد در حالی که این رفتارها باعث فروپاشی کانون خانواده می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین شهید ناجا در سال ۹۷ + عکس

10 سال آزار واذیت وحشیانه یک دختر / این دختر باید بمیرد!

برای شوهر کردن اول بد حجاب شدم و بعد به راحتی دامنم لکه دار شد!

جوان انگلیسی فیلم خصوصی دختر ایرانی را در سایت های غیر اخلاقی منتشر کرد!

قیچی برگردان رونالدو سوال امتحانی دانشجویی شد! +عکس

حمام پنهان شده بودم که سمانه با فرامرز داخل خانه شدند + عکس

اولین عکس انتشار یافته از ندا 7 ساله که پس از آزار شیطانی کشته شد

مرگ فجیع مرد خائن در اتاق خواب / این مرد با زنان زیادی دوستی پنهانی داشت + عکس

پایان عجیب عشوه گری های 2 دختر شیک پوش + عکس

دستگیری بازیگر معروف یک سریال نوروزی در آبادان / او در حال عربده کشی بود!

وقتی نسترن منشی 20 ساله عاشق مدیرعامل متاهل و 40 ساله شد / خانه مجردی برایم گرفتم!

ارتباط مرموز کیارش با زن جوان در برابر دوربین خانه / زن از تجاوز گفت ولی ..!

کدخبر: 370703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟