به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حشمتیان، رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس گفت: در پی افزایش سرقت Stealing وسایل داخل خودرو در شهر شرق تهران بزرگ، موضوع رسیدگی به سرقت ها در دستور کار مأموران انتظامی این شهر قرار گرفت.
وی ادامه داد: تحقیقات مأموران با بررسی شیوه های سرقت و کنترل سارقان سابقه دار ادامه پیدا کرد تا اینکه روز گذشته ماموران موفق شدند حین گشت زنی دو سارق را در حال سرقت وسایل یک دستگاه خودرو سواری (آژانس تاکسی) شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز نفس گیر و در نهایت با استفاده از تجهیزات دفاعی دستگیر شدند.
حشمتیان با بیان اینکه هر دو سارق در این تعقیب و گریز، برای مدتی از دید ماموران مخفی شدند ولی ماموران کلانتری 144 با هوشیاری تمام موفق شدند آنان را با اجرای طرح مهار، در نزدیکی مخفیگاهشان مشاهده و دستگیر کنند، ادامه داد: یکی از سارقان که با استفاده از تاریکی هوا در لابلای بوته های شمشاد پنهان شده بود با هوشیاری پلیس Police دستگیر شد. 
وی بیان داشت: با دستگیری این دو سارق و کشف اموال مسروقه که متهمان موفق نشده بودند به مخفیگاهشان منتقل کنند و همچنین اظهارات ضد و نقیض و تناقض گویی متهمان، سرانجام در بازجویی اولیه متهمان به بزه انتسابی مبنی بر سرقت وسایل داخل خودرو در شرق پایتخت اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان از خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی مناسب است سرقت می کنند، به شهروندان توصیه کرد: هرگز خودروهای خود را بدون تجهیزات ایمنی لازم رها نکنند و از قرار دادن اشیاء گران قیمت در معرض دید سایرین مانند: وجه نقد و مدارک که موجب تحریک سارقان می شود، خودداری کنندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟