از شلیک مرگبار در گلوبندک تا بوق مرگبار در جاده ورامین / 8 پرونده خونین نوروز 97 پایتخت +عکس

چند ساعت قبل از تحویل سال نو بود که به قاضی مدیر روستا خبر رسید تیراندازی مرگباری حوالی چهارراه گلوبندک در منطقه بازار Store تهران اتفاق افتاده است.
چند ساعت قبل از تحویل سال نو بود که به قاضی مدیر روستا خبر رسید تیراندازی مرگباری حوالی چهارراه گلوبندک در منطقه بازار تهران اتفاق افتاده است. با حضور بازپرس و کارآگاهان پلیس آگاهی معلوم شد که مردی 60ساله در حالی که قصد داشت سوار موتورش شود از سوی مردی ناشناس هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای بازداشت قاتل The Murderer ناشناس به جریان افتاد.
همسرکشی بعد از سال تحویل
یکی از پرونده‌های خونینی که ساعتی بعد از سال تحویل تشکیل شد با موضوع همسرکشی بود. این حادثه Incident حوالی کلانتری ۱۰۶ نامجو تهران اتفاق افتاد. وقتی قاضی محسن مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل Murder به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شد، مادر و دختر جوانش با ضربات چاقو هدف قرار گرفته‌بودند که دختر جوان به علت شدت جراحت جان باخت. در اولین گام زن مجروح به بیمارستان منتقل شد. در بررسی‌های اولیه معلوم شد که عامل حادثه خونین داماد خانواده است که بعد از قتل همسرش و زخمی کردن مادرزنش از محل گریخته است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بازداشت داماد فراری آغاز شد.
دعوای خونین مردان افغان
ساعت 3 بامداد روز دوم فروردین ماه بود که بار دیگر تلفن بازپرس ویژه قتل تهران به صدا درآمد. مأموران کلانتری 108 نواب به قاضی مدیر روستا خبر دادند که درگیری خونینی بین چند مرد افغان در خیابان مرتضوی رقم خورده است. با حضور تیم جنایی در محل معلوم شد که یکی از مردان افغان با چاقو زخمی‌شده و بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است. مأموران پلیس در اولین گام چند نفر از شرکت‌کنندگان در نزاع را بازداشت کردند. تحقیقات اولیه حکایت از این داشت که حادثه در جریان اختلاف مالی رقم خورده و عامل اصلی قتل از محل گریخته است. به دستور بازپرس جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیس برای بازداشت قاتل به جریان افتاد.
سارق منزل قاتل از آب درآمد
چهارم فروردین ماه مأموران پلیس آگاهی تهران قاتل فراری را هنگام سرقت Stealing از یک خانه بازداشت کردند. مأموران کلانتری ۱۲۴ قلهک هنگام گشت‌زنی در خیابان دولت به راننده یک دستگاه خودروی‌سواری پارک شده مشکوک شدند. آنها در حال بررسی اوراق هویتی راننده بودند که ناگهان مردی از داخل خانه‌ای که خودرو مقابل آن پارک بود،‌خارج شد و با دیدن مأموران پا به فرار Escape گذاشت. مأموران پلیس هم متهم را تعقیب و با به کار‌گیری قانون Law استفاده از سلاح به طرف او شلیک و او را در حالی که مجروح شده بود، بازداشت کردند. دو متهم در اولین بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی از خانه‌ها اعتراف کردند. در بررسی‌های پلیسی مجتبی یکی از دو متهم اعتراف کرد که بعد از ارتکاب قتل در شهری در غرب کشور به تهران گریخته است. سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهمان در جریان است.
کشف جسد مرد افغان در پیکان‌شهر
عصر روز هفتم فروردین ماه مأموران کلانتری 181 عوارضی، جسد مردی افغان را در پیکانشهر کشف کردند. با حضور تیم جنایی جسد نیمه‌عریان مرد 35 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای رمز‌گشایی از حادثه به جریان افتاد.
مرگ مشکوک پسر افغان در مجتمع مسکونی
هشتم فروردین ماه به بازپرس ویژه قتل خبر رسید که پسری 19 ساله تبعه افغان در یک مجتمع مسکونی در منطقه ازگل به زندگی خودش پایان داده است. با حضور تیم جنایی در محل معلوم شد که پسر 19 ساله سرایدار ساختمان بود که با حلق‌آویز کردن به زندگی خودش پایان داده بود. بررسی‌های بیشتر پلیس درباره حادثه در جریان است.
بوق مرگبار
شامگاه نهم فروردین ماه دعوای دو راننده در جاده ورامین بر سر بوق زدن به قتل یکی از آنها منجر شد. سروان مراد‌زاده رئیس کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در توضیح حادثه گفت: پنج جوان ۲۴ ساله که از قرچک راهی تهران بودند، در جاده ورامین برای صرف شام به رستوران می‌روند. پس از خروج از رستوران قصد عبور از جاده و سوار شدن بر خودروی پارک شده خود را داشتند که راننده ۳۲ ساله یک خودروی پژو ۴۰۵ که در حال عبور بود، برای آنها بوق می‌زند و به خاطر بوق زدن درگیری لفظی بین آنها ایجاد می‌شود. راننده پژو از خودرو پیاده و با یکی از آنها درگیر می‌شود و او را با ضربه چاقو به قتل می‌رساند و از محل فرار می‌کند.
مرگ غم‌انگیز کودک 10 ساله
دهم فروردین‌ماه کودکی 10 ساله براثر سقوط Fall از طبقه هفتم یک ساختمان مسکونی جانش را از دست داد. پدر کودک در جریان تحقیقات به مأموران کلانتری ۱۳۵ آزادی گفت: پسر ۱۰ ساله‌ام دارای عقب‌ماندگی ذهنی بود. ساعتی قبل از حادثه او را تنها در خانه گذاشتیم و همراه همسرم برای خرید بیرون رفتیم. وقتی برگشتیم، از بچه خبری نبود برای همین از خانه بیرون رفتیم و بعد از بررسی جسد او را در گوشه‌ای از محوطه فضای سبز کشف کردیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟