در سال 96 شاهد حوادث Accidents و پرونده‌های جنایی مختلف در پایتخت بودیم، از قتلهایی که صرفاً به دلیل درگیری لفظی به وقوع پیوست تا قتلهای خانوادگی که قاتل The Murderer چندین نفر را به کام مرگ فرستاد.

در اکثر پرونده‌های قتل Murder پایتخت در سال 96 مقتولان با سلاح تیز و برنده به قتل رسیدند، در برخی از این جنایتها نیز قاتلان با استفاده از سلاح گرم مقتول را از پای درآورند.

در پرونده‌های جنایی سال گذشته، وقوع چند فقره قتل خانوادگی نیز خبرساز شد البته در میان این پرونده‌های جنایی خبرساز چندین قاتل نیز با رضایت اولیای‌دم مقتولان از قصاص رهایی پیدا کردند.

در ادامه به سراغ مهمترین پرونده‌های جنایی در سال گذشته رفتیم و به بازخوانی این پرونده‌ها می‌پردازیم.

ظهر27 اردیبهشت 96مردی با پلیس Police تماس گرفت و اعلام کرد همسرش را در منزلشان به قتل رسانده است.

با اعلام این خبر، به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 157 مسعودیه برای بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعلام خبر در طبقه چهارم ساختمان چهار طبقه در منطقه مسعودیه اعزام شدند که مأموران انتظامی پس از ورود به منزل با جسد زن چهل و هفت ساله‌ای داخل حمام و در حالیکه طناب پرده دور گردنش پیچیده شده بود، مواجه شدند.

دقایقی بعد مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز اعلام و به این ترتیب محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم Crime حاضر شدند.

با حضور بازپرس در صحنه جرم، تحقیقات از شوهر پنجاه ساله مقتول آغاز شد و وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: 24 سال قبل با همسرم ازدواج کردم و دو دختر دارم، زمان وقوع قتل دخترانم مدرسه بودند، از زمانیکه با همسرم ازدواج کردم او داخل شکم من «G.P.R.S» کار گذاشته و هر جایی که می‌روم رد مرا می‌زند، به همین دلیل از دست او نارحت و با وی درگیر شدم، دعوای ما از داخل اتاق پذیرایی آغاز و به داخل حمام کشیده شد، من در حمام با طناب پرده او را خفه کردم و بعد قتل با پلیس تماس گرفتم.

تحقیقات اولیه نشان داد که متهم پرونده مدتهاست که اعتیاد به شیشه دارد.

با دستور بازپرسجسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد وبازپرس دستور داد تا وضعیت روحی و روانی قاتل در پزشکی قانونی بررسی شود که کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی قاتل، اعلام کردند وی در هنگام ارتکاب جرم دارای جنون بوده است.

با اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی، بازپرس پرونده دستور داد تاقاتل در یک بیمارستان روانی بستری شود.

در ادامه رسیدگی به پرونده، دو دختر مقتول با حضور در دادسرا پدرشان را بخشیدند اما دیگر ولی‌دم (پدر زن متهم) حاضر به بخشیدن داماد خانواده نشد و خواستار قصاص او بود همچنین وی به نظریه کارشناسان پزشکی قانونی که روانی ‌بودن متهم را اعلام کرده بودند، اعتراض کرد به همین دلیل متهم بار دیگر به پزشکی قانونی منتقل شد و این بار نیز کارشناسان پزشکی قانونی سلامت روانی او را مورد بررسی قرار داده و اعلام کردند متهم در زمان ارتکاب جرم جنون داشته است.

پس از اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی با دستور بازپرس پرونده قرار شد این متهم به قتل همچنان در بیمارستان بستری بماند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زیبایی خانم منشی مدیرعامل مهسا را داغون کرد

بازیگر مشهور به 10 ماه زندان محکوم شد

سرزده به خانه رفتم ماشین مرد پراید سوار را دیدم اما عطیه تنها بود!

ازدواج سیاه نرگس 7 ساله با پسری 15 ساله

پسر بچه نیشابوری در تنور زنده زنده سوخت

آخرین وضعیت محسن یگانه در بیمارستان امام سجاد رامسر + فیلم

انهدام یک تیم تروریستی در کردستان+ فیلم و تصاویر 16+

راز تار مو در اتاق خواب عروس خانم چه بود؟ / لیلا در شب عروسی اش چه کرده بود !

جزییات روند صدور حکم قصاص برای پزشک تبریزی + عکس

هیچکس به مراسم هفتم مسئول ارشد شهرداری نرفت

اتفاق عجیب و خنده‌داری که در یک جشن تولد رخ داد + فیلم

از قتل دردناک آتنا اصلانی تا روز اعدام قاتل شیطان صفت + عکس و فیلم

نگاهی به سقوط هواپیمای جودوکاران تیم ملی در جنت آباد / همه کشته شدند

زن جوان در اتاق مدیر متاهل شرکت تسلیم رفتار بیشرمانه شد / توبه کردم!

اقدام زشت نوجوان 14 ساله در پشت صندوق شیرینی فروشی در مهدیهشر

کدخبر: 368347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟