حسین در آلمان دختری 19 ساله را آزار داد و فجیع کشت + عکس

پناهجویی افغان به نام حسین ک. به خاطر تجاوز Rape به ماریا لام. و کشتن Killing او به حبس ابد محکوم شده است. حسین که برای تقاضای پناهندگی به آلمان آمده بود، تجاوز و قتلی بیرحمانه مرتکب شد.

دادگاه فرایبوگ حسین ک را به جرم Crime تجاوز و قتل Murder دختری ۱۹ ساله مجرم شناخت و همچنین در حکم صادره از سنگینی ویژه‌ی جرم متهم سخن گفت. حضاری که در صحن دادگاه بودند، پس از اعلام رأی با کف زدن خرسندی خود را از حکم دادگاه نشان دادند.

حسین ک. در آلمان اعتراف کرده بود که در اکتبر سال ۲۰۱۶ در فرایبورگ گلوی یک دختر دانشجوی ۱۹ ساله را تا سرحد بیهوشی فشرده و سپس چند بار به او تجاوز کرده است. او پیکر این دختر را که هنوز زنده بود، به رودخانه "درایزام" در فرایبورگ افکند. دختر در نهایت غرق شد و جان باخت.

طبق ارزیابی پزشک Doctor قانونی مرگ این دختر دانشجو دست کم یک ساعت طول کشید. از این رو دادگاه در حکم خود علیه حسین ک. از "سنگینی ویژه‌ی جرم" سخن گفت.

حسین ک. همچنین مدعی شده بود که ناگهانی و بدون برنامه‌ریزی قبلی مرتکب این جرم شده است. او ادعا کرد، هنگامی که به این دختر حمله کرده، مست و نشئه بوده است.

محاکمه حسین ک. که در سپتامبر سال گذشته میلادی آغاز شده بود، در ماه‌های اخیر مورد توجه رسانه‌های محلی و سراسری آلمان قرار داشت.

دادگاه فرایبورگ نخست باید در این مورد تصمیم‌گیری می‌کرد که آیا در مورد حسین ک. قوانین کیفری مربوط به بزرگسالان باید به کار گرفته شود یا قوانین کیفری مربوط به افرادی که به سن بلوغ نرسیده‌اند.

در مورد سن و همچنین تبار حسین ک. اطلاعات ضدونقیضی منتشر شده بود. فرد متهم نخست اذعان کرده بود که در زمان ارتکاب جرم ۱۷ ساله بوده، اما بعد اعتراف کرد که دروغ گفته است.

طبق ارزیابی کارشناسان حسین ک. هنگام ارتکاب جرم ۲۲ ساله بوده است. از این رو اجرای قوانین کیفری مربوط به افراد زیر ۱۸ سال در مورد او منتفی شد. پلیس Police این پناهجو را ۷ هفته پس از وقوع حادثه Incident بازداشت کرده بود.

دادگاه فرایبورگ در جریان بررسی پرونده و در راستای صدور حکم خود سن و همچنین حد مجازاتی را مدنظر قرار داد که دادستانی و همچنین شاکیان غیراصلی در شکایت‌نامه خود ذکر کرده بودند.

حکم صادره‌شده از سوی دادگاه فرایبورگ هنوز رسمی نیست. حسین ک. و وکلای او یک هفته فرصت دارند تا درخواست تجدیدنظر کنند.

رسانه‌های آلمان پیشتر گزارش‌های گوناگونی درباره سرگذشت و سابقه این پناهجو منتشر کرده بودند. طبق این گزارش‌ها حسین ک. در سال ۲۰۱۳ میلادی در جزیره کرفو در یونان نیز به خاطر آزار جنسی خشونت‌آمیز علیه زنی جوان به ده سال حبس محکوم شده بود.

او اما در اکتبر سال ۲۰۱۵ تحت شروطی ویژه از زندان Prison آزاد شد و سپس به آلمان گریخت. مقامات آلمان از جرم او در جزیره کرفو بی‌اطلاع بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

43078451_303

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده کثیف سفر 3 زن از فارس به تهران + فیلم و عکس

عکس زن سیاهپوست که در بار خرما از ایران به ترکیه قاچاق می شد + تصویر

عجیب ترین خواستگاری آقای بازیگر از خانم بازیگر ایرانی + فیلم و عکس

سرزده به شرکت شوهرم آرمان رفتم / او و خانم منشی را اتاق رییس در شرایط افتضاحی دیدم!

فوری / قتل 2 ایرانی با شلیک نیروی دریایی ترکمنستان

تصاویر لحظه به شهادت رسیدن مقام ارشد پلیس فسا و سربازش + جزئیات و عکس

فیلم وحشتناکی که به دست پلیس مشهد افتاد / عملیات شبانه برای رهایی گروگان

عجیب ترین طلاق یک زن از مردی که هیچ وقت شناسنامه نداشت !

گزارشی از ازدواج و طلاق ستاره ها در سال 96 + عکس

انفجار خونین در مشهد + عکس

پرسه زنی شوم یک مرد در شمال تهران

دختر تهرانی کنار قبر پدر بزرگ خودکشی کرد

قاتل دلار فروش تهرانی گلوله ها را با دست خالی از بدنش بیرون کشید

اتفاق عجیب برای خانم ایرانی که قهرمان ووشوی جهان است + عکس

مادر پژمان مرا به دام شیطانی او انداخت! / شراره فقط 18 سال داشت

پدرزن خشمگین دامادش را زیر خودرو له کرد و کشت

وحشت در 2 هواپیما بر آسمان فرودگاه ساری / مسافران به تهران بازگشتند

شوهرم هومن شب ها به جای زندان در خانه زن مطلقه می خوابید!

کدخبر: 368220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟