خودکشی دومین جوان در میدان شریعتی اردبیل تکذیب شد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سید ناصر عتباتی، دادستان اردبیل اظهار کرد: متاسفانه افرادی روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی خبری با محوریت جلوگیری از اقدام به خودکشی Suicide فردی دوم بعد از خودکشی چند روز پیش جوان اردبیلی توسط ماموران پلیس Police در میدان شریعتی انتشار دادند، که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این موضوع صحت ندارد و این خبر کذب می‌باشد چرا که هیچ موردی مبنی بر خودکشی دوباره و یا اقدام به خودکشی در سطح شهر اردبیل و در مکان سابق نبوده است.
وی ادامه داد: دستور ویژه دادستانی به پلیس فتا ارائه شده است و در سریع‌ترین زمان ممکن شایعه‌سازان خبر اقدام به خودکشی جوان اردبیلی دستگیر و برخورد شدید و جدی با این افراد صورت می‌گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: برخی مدیران کانال‌ها و ادمین‌های شبکه‌های اجتماعی بدون هیچ منبعی اقدام به انتشار و درج اخباری می‌کنند که این امر افکار عمومی را متشنج کرده و در آستانه عید نوروز سبب برهم خوردن آرامش عمومی می‌شود که برنامه‌ریزی شده با این افراد شایعه‌ساز به جدیت برخورد شود.
عتباتی تصریح کرد: اولویت دادستانی و دادگستری اردبیل تعامل با رسانه‌هاست ولی متاسفانه برخی کانال های تلگرامی بدون هیچ منبعی اقدام به انتشار اخبار کذب می‌کنند که دستور ویژه داده شده تا این افراد هرچه زودتر شناسایی و دستگیر شوند.
وی افزود: از مردم تقاضا داریم تا اخبار مهم روز را از طریق صدا و سیمای مرکز اردبیل و خبرگزاری‌های رسمی استان دریافت کرده و پیگیر باشند چرا که برخی کانال ها و شبکه‌های اجتماعی در پی متشنج کردن افکار و اذهان عمومی هستند که با این افراد نیز برخورد شدید می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟