سرنوشت های شوم خانم بادیگاردها بعد از مرگ  قذافی +  فیلم و جزییات عجیب
حجم ویدیو: 6.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

سرنوشت بادیگاردهای زن قذافی

عایشه،دُرمان،جمیله و... از جمله بادیگاردهای شخصی قذافی بودند که زمانی در بسیاری از امور به معمر قذافی خدمت می کردند اما جالب اینجاست که بدانید بعد از مرگ قذافی سرنوشت این زنان چگونه گذشت؟

چهار سال پس از مرگ معمر قذافی، سرهنگ دیکتاتوری که همیشه به خاطر زنان محافظش جنجال ساز بود امروز این محافظان با سرنوشت های متفاوتی روبه رو شده اند. برخی از آنها در زندان Prison هستند و برخی مشهور و برخی ها نیز مخفی شده اند.

 چهار سال بعد از مرگ سرهنگ نگاهی به وضعیت زنان محافظی که روزی سوگلی قذافی بودند ، خالی از لطف نیست. برخی از این زنان در زندان زنان در طرابلس، پایتخت لیبی به سر می برند و زنان دیگری نیز حق پناهندگی در کشورهای عربی و غربی را گرفته اند و برخی دیگر نیز این تصمیم را گرفته اند که در ملأ عام نباشند.

عایشه بادیگارد قذافی از مهمترین زنان محافظ به شمار می آید که به قذافی خدمت کردند و وی از بین صدها زنی بود که محافظ شخصی وی بود.

عایشه در حال حاضر در زندان زنان در طرابلس است. گزارش های خبری اعلام کرده بودند که قذافی نام عایشه را بر هر یک از محافظانش به خاطر نام دخترش، عایشه گذاشته بود و به آنها عایشه 1، عایشه 2 و عایشه 3 می گفت.

از سوی دیگر پس از اینکه انقلابی ها طرابلس را تحت تصرف خود درآوردند "جمیله دُرمان" بادیگارد شخصی معمر قذافی و یکی از برجسته ترین نزدیکان وی در سال های گذشته بازداشت شد.

دُرمان از نزدیک ترین بادیگاردها به قذافی بود و در بیشتر سفرها همراه قذافی بود.

دُرمان در اعدام execution های شهروندان و محافظان بسیاری با حلقه دار حضور داشت و در برخورد با «جبهه ملی نجات لیبی» که مسوول تعدادی از عملیات انتحاری در این کشور در سال 1984 بود، مشارکت داشت.

اما تا به این لحظه سرنوشت درمان مبهم است و مسوولان لیبیایی از برگزاری هیچ محاکمه ای برای وی از زمان بازداشتش خبر نداده اند.

از زمان کنترل انقلابی ها بر پایتخت لیبی، "مبروکه الشریف عبدالکریم"، فرمانده گارد ویژه قذافی توانست به الجزایر فرار Escape کند و از حقوق یک پناهجوی جنگ از سال 2012 به همراه تعدادی از اعضای خانواده اش برخوردار باشد.

وی پس از اینکه به الجزایر رفت، مشهور شد چراکه تعدادی مصاحبه مطبوعاتی از وی در خصوص زندگی شخصی قذافی صورت گرفت. وی از نزدیک ترین مسوولان نظامی به قذافی بود و در بازدیدهای میدانی مختلف در لیبی و خارج از آن در کنار قذافی دیده می شد.

در همین حال، جمیله المحمودی نیز یکی از مهمترین بادیگاردهای قذافی به شمار می آید و شهرت رسانه ای بسیاری برای خود رقم زد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کارت بانکی لیلا دست جوان خبیث بود نیت کثیف زود لو رفت

دلیل دستگیری رحیم مشایی چه بود!

عکس شوم یک زن در صندلی جلوی ماشین مردجوان !

دفاعیات قلدرانه راننده اتوبوس مرگ دراویش پاسداران / این مرد انگار نه انگار قاتل است! + عکس

آزار شیطانی دختر 11 ساله توسط زن فامیل+ عکس

تجاوز وحشیانه به جسد دختر دانشجو در خانه مجردی + عکس

فرزانه عامل قتل عام خانوادگی شهرک آزادی تهران، آزاد شد

ارتباط شوم زن جوان قبل و بعداز ازدواج با 2 شوهر! / رامبد آخری بود!

کثافتکاری یک مرد در گلدان همسایه / او دو زن را به خلوتگاه برده بود + عکس

عمل تحسین برانگیز یک آتشنشان در نجات زن جوان از مرگ+ فیلم و عکس

مرده ای که زنده است! / دادخواست عجیب از دادگاه

مهدی با زن صیغه ای مینا ارتباط پنهانی داشت / چند مرد اجیر کردم تا او را بکشند +عکس

خواستگاری عجیب یک آقازاده از 5 دختر جوان!

سوسن نمی دانست مرد دیوانه او را در حمام غافلگیر می کند! / اعتراف شیطانی + عکس

مرد شیطان صفت دختر دوستش را آزار شیطانی داد + عکس

مرگ «معشوقه مارها» / این مرد با مارهای کبری زندگی می کرد! + عکس

کدخبر: 366801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟