لحظه حمله به دفتر نمایندگی ایرانسل در اهواز + فیلم و تصاویر
حجم ویدیو: 16.14M | مدت زمان ویدیو: 00:02:28

به گزارش رکنا، بعد از گذشت یک ماه سه تن از متهمان تخریب نمایندگی دفتر ایرانسل در شهرستان کارون اهواز که به دلیل اختلاف ملکی اقدام به این کار کرده بودند دستگیر شدند. این افراد که مدام مخفیگاه شان را تغییر می دادند بلاخره با هوشیاری ماموران کلانتری 11 اهواز دستگیر شدند اما 2 تن از این اشرار توانستند فرار کنند که تحقیقات پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

امین زرقانی مسئول نمایندگی دفتر ایرانسل در کارون اهواز در گفت و گو با خبرنگار حوادث Accidents رکنا در خصوص جزئیات حادثه Incident گفت: ساعت 20:20 دقیقه شب 18 بهمن ماه هنگامی که دو مشتری در دفترنمایندگی بودند ناگهان 4 مرد نقابدار با شمشیر، قمه، تبر و چماق وارد دفتر شدند و خودروی سمند سفید رنگ بیرون از دفتر منتظرشان بود و آنها بلافاصله شروع به تخریب وسایل و کامپیوترها کردند.

وی در ادامه توضیح داد: مردان نقابدار هدف شان سرقت Stealing و دزدی theft نبود و دنبال دوربین های مدار بسته می گشتند. در حالی که آنها در حال تخریب اموال دفتر بودند من به همراه دو مشتری به بیرون از دفتر پناه بردیم و شاهد کار آنها بودیم.

مسئول نمایندگی دفتر ایرانسل کارون اهواز بیان کرد: یکی از مشتری ها در حال بیرون رفتن از دفتر مورد ضرب و شتم نقابداران قرار گرفت و از ناحیه چشم آسیب دیده است. در آن لحظه هیچ کاری نمی توانستم انجام بدهم. از زمانی که نقابداران وارد دفتر شدند و رفتند دو دقیقه بیشتر طول نکشید و در این مدت به صورت وحشیانه و با عجله دست به تخریب زدند و مدارک مشتریان مانند کپی شناسنامه و کارت ملی را همراه خود بردند.

 

کدخبر: 366412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟