به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای سرکلانتری هفتم پایتخت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing کیف و موبایل قاپی در محدوده میدان شوش، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار گرفت. تا اینکه ماموران پلیس روز گذشته در گشت های انتظامی هدفمند، مشاهده می کنند دو پسرجوان سوار بر موتور و با سرعت بالایی به خانمی نزدیک و بلافاصله کیف وی را قاپیده و از محل متواری می گردند.

وی در ادامه گفت: ماموران به تعقیب متهمان پرداخته و پس از دقایقی تعقیب و گریزی، یکی از متهمان در شلوغی خیابان از موتورسیکلت پیاده و همراه کیف زن جوان از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و راننده جوان را دستگیر کنند خاطر نشان کرد: کیف مالباخته که حاوی گوشی همراه، تعدادی کارت عابربانک و مدارک هویتی بود در همان حوالی کشف و تحویل مالباخته گردید.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه دستگیری همدست سارق در دستور کار ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار دارد؛ در پایان بیان داشت: با طرح شکایت از سوی مالباخته و تکمیل پرونده، سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟