به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ کیانوش عزیزی، رئیس کلانتری 101 تجریش به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: با مراجعه یکی از شهروندان ساکن محدوده تجریش به این کلانتری و تشکیل پرونده در خصوص سرقت Stealing خودروی سواری اش، تحقیقات پلیسی آغاز شد.
وی افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که خودروی این مالباخته توسط یکی از سارقان سابقه دار این محدوده به سرقت رفته است که بنابر تحقیقات صورت گرفته چهره و مشخصات ظاهری این متهم به دست آمد و در میان ماموران گشت های انتظامی توزیع شد.
عزیزی، عنوان داشت: در این اقدامات، مخفیگاه متهم نیز شناسایی شد و ماموران پلیس Police طی یک عملیات ضربتی برای دستگیری وی وارد عمل شدند و در نهایت شب گذشته این متهم در مخفیگاهش به هنگام استعمال مواد مخدر Drugs بازداشت شد.
رئیس کلانتری 101 تصریح کرد: سارق در کلانتری به جرم Crime خود مبنی بر سرقت خودروی مالباخته اعتراف و اقرار کرد که تا کنون سه فقره سرقت دیگر به همین شیوه نیز داشته است.
به این ترتیب، با اعتراف متهم پرونده تکمیل و برای تحقیقات پیرامون سرقت های احتمالی دیگر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و خودروی مسروقه نیز طی صورتجلسه ای به مالکش بازپس داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟