به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دکتر مسعودقادی پاشا ، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: امیدواریم با تمهیدات درنظر گرفته شده توسط دستگاه های ذیربط امسال شاهد حوادث کمتری در زمینه چهارشنبه آخر سال باشیم و حوادث احتمالی منجر به فوت کسی نشود اما مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی این اداره کل واقع در کهریزک برای پذیرش و رسیدگی به موارد فوت احتمالی حوادث آمادگی کامل دارد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران افزود: با توجه به اینکه اکثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در ساعات غیر اداری رخ میدهد شهروندان میتوانند با در دست داشتن نامه از مراجع قضایی و کلانتری ها به واحد کشیک عصر و شب پزشکی قانونی استان تهران به نشانی :خیابان بهشت،ضلع جنوبی پارک شهر،کوچه معراج مراجعه کنند.

دکترقادی پاشا گفت : همانطور که قبلا هم اشاره کردم با توجه به اینکه خطرات این روزبیشتر متوجه کودکان و نوجوانان است به والدین توصیه می شود تا برای حفظ سلامت فرزندان خود مراقبت و نظارت بیشتری بر آنها داشته باشند و مواد آتش زا را از دسترس آنها دور نمایند.وی همچنین توصیه کرد در صورت بروز هرگونه حادثه Incident ای ضمن حفظ خونسردی سریعاً کودکان و افراد مسن را از محل حادثه دور کرده و به جای امن منتقل نمایند و در اسرع وقت با مراکز درمانی و امدادی تماس بگیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟