سرهنگ محمدرضا اصلانی اظهارکرد: دو سال قبل و در نزاعی خونین در یک جشن عروسی، جوانی بر اثر اصابت گلوله جان باخت که قاتل The Murderer پس از گذشت دو سال دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر افزود: فرد قاتل جوانی 27 ساله است که در چند روز اخیر با مراجعه به دادگستری آزادشهر خود را به عنوان قاتل نزاع خونین دوسال قبل معرفی کرد.

وی افزود: با دستور دادستانی، نیروی انتظامی با اعزام به محل، فرد مذکور را شناسایی و پس از دستگیری، وی را برای انجام بازجویی های اولیه به این مرکز منتقل کرد.

سرهنگ اصلانی با اشاره به انگیزه قاتل از انجام این قتل Murder ابرازداشت: وی در بازجویی های اولیه با اعتراف به ارتکاب این عمل مجرمانه عنوان کرده است که با انگیزه تسویه حساب شخصی با فردی دیگر و همراه داشتن اسلحه شکاری به جشن عروسی وارد شده است.

وی افزود: بنا به اعترافات متهم، پس از آغاز نزاع، گلوله شلیک شده اشتباها به شخص دیگری اصابت و منجر به کشته شدن وی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر افزود: با پایان یافتن بازجویی های فنی و روشن شدن ابعاد تاریک این پرونده، قاتل جوان به همراه مستندات، روز گذشته به مقامات قضایی تحویل داده شد.

شهرستان آزادشهر با 85 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟