قتل خانم معلم بازنشسته تنها توسط مرد تاسیساتی در تهرانسر +عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم در توضیح نحوه کشف جسد و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" عنوان داشت : "ساعت 15:00 روز 25 بهمن ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 150 تهرانسر اعلام شد که چندین ساعت است که از داخل یک واحد آپارتمانی در منطقه تهرانسر – شهرک فرهنگیان بوی شدید گاز استشمام می شود.

بلافاصله مأمورین کلانتری و در ادامه تیم آتش نشانی در محل حاضر شده و پس از ورود به داخل خانه با جسد زن 65 ساله ای به در قسمت پذیرایی خانه روبرو شدند .

با اطلاع خبر کشف جسد به پلیس Police آگاهی ، کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل Murder و تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شده و با بررسی صحنه کشف جسد اطمینان پیدا کردند که زن جوان به شیوه خفگی به قتل رسیده و عامل جنایت Crime قصد داشته با به آتش کشیدن خانه آثار جرم Crime خود را از میان ببرد .

سرهنگ حمید مکرم با اشاره به تحقیقات میدانی گسترده انجام شده در این پرونده عنوان داشت : با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که قربانی جنایت، معلم بازنشسته ای بوده که در محل سکونتش به پاکدامنی ، حسن شهرت و رفتار شناخته شده بوده و پس از فوت تنها پسرش ( به علت بیماری سرطان ) ، از چند سال پیش به تنهایی در این خانه زندگی کرده است .

همچنین کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول از اردیبهشت ماه ، بازسازی محل سکونتش را آغاز کرده و قصد داشته تا پس از تکمیل روند بازسازی ، خانه را در اختیار اعضای خانواده ی پسر مرحومش قرار دهد .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهم پرونده در کمترین زمان و در اعتراف متهم در کمتر از 24 ساعت از لحظه ی دستگیری افزود : کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی سوابق افرادی که به اسامی مختلف جهت بازسازی به محل سکونت مقتوله تردد داشتند ، از میان این افراد اقدام به شناسایی مجرم سابقه داری به نام "بهرام" 40 ساله کردند که پیش از این یک بار به اتهام سرقت Stealing دستگیر و روانه ی زندان Prison شده بود .

با شناسایی بهرام به عنوان متهم احتمالی پرونده ، اقدامات پلیسی ویژه ای جهت بررسی فرضیه "ارتکاب جنایت توسط بهرام" در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و نهایتا با جمع بندی شواهد ، دلایل و مستندات غیر قابل انکار ، کارآگاهان در ساعت 15 روز 19 اسفند ماه موفق به دستگیری بهرام شدند .

بهرام پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی ، ابتدا منکر هرگونه اطلاع از مرگ زن تنها شد اما در ادامه ی تحقیقات پلیسی ، ساعت 11 شامگاه 19 اسفند لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

"بهرام" در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " برای کار تأسیساتی و تکمیل سیستم گرمایشی خانه ( سیستم شوفاژ ) به خانه زن تنها تردد داشتم و در این مدت اطلاع پیدا کردم که ایشان به تنهایی زندگی می کند.

اداره دهم - خبر اول

با اطلاع از موضوع ، تصمیم به سرقت گرفتم تا اینکه در روز 25 بهمن ماه به بهانه  تکمیل کار خود به خانه ی متوفیه رفتم ؛ او را خفه کردم ؛ [ پس از ارتکاب قتل ] به دنبال طلاجات و وجوهات نقد داخل خانه گشتم ؛ طلا و جواهراتی داخل خانه نبود ؛ نهایتا با سرقت 400 هزار تومان قصد خارج شدن از خانه را داشتم اما پیش از آن تصمیم گرفتم تا ابتدا خانه را آتش زده تا آثار سرقت و جنایت باقی نماند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران ، متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟