عکس / بازسازی قتل وحشتناک 2 خواهر جیرفتی از سوی قاتل

به گزارش گروه جنایی رکنا، با حضور قاضی Judge سلیمانی، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت صحنه قتل دو خواهر جیرفتی با حضور قاتل The Murderer بازسازی شد.
بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: قاتل انگیزه و دلیل قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.
ابراهیم سلیمانی افزود: قاتل پس از قتل اقدام به فرار Escape می‌کند و آلت قتاله را در صحنه بر جای می‌گذارد، اما با هوشیاری مامورین پلیس Policeاطلاعات و امنیت عمومی شهرستان جیرفت و همکاری و مساعدت سربازان گمنام امام زمان (عج) در ظرف نیم ساعت پس از وقوع جرم Crime دستگیر می‌شود.
وی بیان کرد: قاتل در اظهارات اولیه به ارتکاب قتل اقرار و با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison گردیده است و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت در حال رسیدگی می‌باشد.
سلیمانی بر ضرورت آموزش مهارت کنترل و مدیرت خشم تاکید کرد و گفت: چنانچه انسان در وقت بروز خشم نتواند خشم خود را کنترل کند چه بسا طناب و چوبه دار نصیب وی گردد.
این مقام قضائی گفت: ضرورت دارد افراد در دعاوی و اختلافات خانوادگی به مراجع قانونی مراجعه نمایند و در صورت نیاز به مشاوره به مراکز مشاوره خانواده و یا نهاد‌های فرهنگی و مذهبی مراجعه نمایند و از انجام اقدامات خودسرانه پرهیز نمایند.
بازپرس ویژه قتل در پایان بیان داشت: دستگاه قضایی در اسرع وقت و با اقتدار با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد خواهد نمود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 364425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟