به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی امروز در جلسه قرارگاه جهادی مبارزه با سرقت Stealing مازندران اقدامات فرهنگی و اجتماعی را از مهم‌ترین راهکارهای کاهش و پیشگیری از سرقت در جامه برشمرد.

وی افزود: برخورد هوشمندانه، برنامه‌ریزی هدفمند، آموزش همگانی و آگاه‌سازی عمومی از مهم‌ترین رویکرد پلیس Police در این راستا است که باید همگان در این مسیر با پلیس همکاری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، شناسایی نقاط جرم‌خیز و تعامل با دستگاه قضایی را از دیگر رویکردهای پلیس در مبارزه با سرقت عنوان کرد و افزود: پلیس در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی با اشاره به روزهای پایانی سال و افزایش تردد افراد در معابر عمومی و بازار Store برای خرید شب عید بر هوشیاری بیشتر برای پیشگیری و مقابله با سرقت تاکید کرد.

مفخمی با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت نیازمند تعامل و همکاری آحاد جامعه اعم از سازمان‌ها و دستگاه‌ها و عموم مردم است، گفت: همکاری و همراهی همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با نیروی انتظامی در مبارزه با سرقت امری ضروری است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت نخستین اقدام در راستای مبارزه با سرقت است، اذعان داشت : اقدام به موقع پلیس در کشف جرم Crime اعتماد عمومی و جلب مشارکت مردمی را به همراه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟