۱۶.۵ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

ارسطو ترکمان منش ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر Drugs استان بوشهر با تاکید بر توجه به نشاط اجتماعی در شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با رویکرد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و افزایش نشاط اجتماعی است.

وی از برتری سازمان‌های مردم نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر خبرداد و افزود: در همایش کشوری در میان 2400 سازمان مردم نهاد، شش سمن استان بوشهر برتر شناخته شدند که نشان از جایگاه مهم سازمان‌های مردم نهاد این استان در عرصه مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد و توسعه نشاط اجتماعی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، اشتغال و حمایت از اشتغال بهبود یافتگان از اعتیاد را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال 16 نفر از بهبود یافتگان از اعتیاد زمینه اشتغال آنان فراهم شده که ضمن پرداخت تسهیلات کم بهره، بخشی از هزینه‌های بیمه تامین اجتماعی آنان پرداخت می‌شود.

ترکمان‌منش با تاکید بر فراهم شدن اشتغال 26 نفر دیگر افزود: برای ایجاد اشتغال 26 نفر از بهبودیافتگان دیگر به 260 میلیون تومان تسهیلات کم بهره نیاز است که پیش بینی می‌شود تا پایان اسفند ماه اشتغال این افراد فراهم شود.

وی، از کشف مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و گفت:16.5 تن مواد مخدر در 11 ماه امسال با تلاش نیروهای امنیتی، دریابانی و انتظامی استان بوشهر کشف شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، با اشاره به افزایش 2 برابری کشفیات مواد مخدر نسبت به سال قبل افزود: سال گذشته 8.2 تن مواد مخدر کشف شده بود که این میزان امسال با افزایش 2 برابری به 16 تن و 590 کیلوگرم افزایش یافته است.

ترکمان‌منش با بیان اینکه از این میزان مواد مخدر کشف شده 13 تن آن در حوزه دریایی بوده است تصریح کرد: در این مدت نیروی انتظامی 10.4 تن، اداره کل اطلاعات 5.1 تن و دریابانی برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟