سرقت طلاهای مرد سنندجی با شکنجه های هولناک در تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، خرداد ماه سال 94 مرد جوانی به پلیس Police آگاهی تهران رفت و شکایتی را مطرح کرد.

وی گفت: در سنندج صاحب یک طلافروشی هستم. ماهی یکبار از سنندج چندین کیلو طلا به بازار Store تهران می آورم تا در بازارتهران بفروشم. امروز هم در حالی که کیف حاوی چهار و نیم کیلو طلا را همراه داشتم به تهران آمدم. اما به محض اینکه به تهران رسیدم چهار مرد با ماشین به من حمله کردند و با تهدید چاقو و قمه مرا مجبور کردند تا سوار ماشین آنها شوم. آنها در بین راه با شوکر و قمه مرا تهدید به مرگ کردند. سپس کیف طلاها را دزدیدند و مرا در جاده مخصوص کرج از ماشین بیرون انداختند.

به دنبال اطلاعاتی که مرد طلافروش به پلیس داد یکی از دردان حرفه ای به نام علی دستگیر شد. وی سه همدست دیگرش را هم لو داد و گفت: طراح نقشه پسر سنندجی به نام محسن بوده است. او مرد طلافروش را می شناخت و به همین خاطر نقشه سرقت Stealing را کشیده بود.

سه همدست علی نیز در عملیات های پلیسی دستگیر شدند اما پلیس ردی از محسن به دست نیاورد.

علی در بازجویی ها گفت: محسن از ما خواست تا مرد طلافروش را از سنندج تعقیب و در تهران نقشه سرقت را اجرا کنیم. او بلافاصله بعد از سرقت با ما قرار گذاشت و در عوض پول میلیونی همه طلاها را از ما گرفت. اما من قبل از اینکه کیف حاوی طلاها را به او بدهم چند مشت از طلاها را برای خودم برداشتم.

در حالی که با گذشت دو سال از سرقت چهار و نیم کیلو گرم طلا از مرد سنندجی گذشته و نشانی از محسن به دست نیامده بود چهار دزد The Thief دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge کی خواه و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه ابتدا علی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: قبول دارم سابقه دارم ولی من طراح نقشه سرقت نبودم. محسن نقشه را طراحی کرد و بعد از به دست آوردن طلاها به ما پول داد. ولی من مقداری از طلاها را که برای خودم برداشته بودم به مادر و برادرزنم هدیه دادم. سه متهم دیگر اما ادعا کردند در ربودن و شکنجه Torture مرد طلافروش دستی نداشته اند.

آنها گفتند تحت تاثیر حرف های محسن وسوسه شدند تا نقشه سرقت را عملی کنند. اما حالا هیچ ردی از محسن ندارند و نمی دانند او به کجا گریخته است.

بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 363333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟