سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل Murder طی سه روز گذشته در یکی از محلات شهرستان مانه و سملقان، بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند و دو نفر از همدستان قاتلان را دستگیر وت حقیقات خود را آغاز کردند.

سردار مظاهری با اعلام این مطلب که متهمان اصلی از محل متواری شدند، بیان کرد: با اعترافات متهمان دستگیر شده قاتلان اصلی این جوان ۲۴ ساله در همان لحظات اولیه شناسایی و ماموران در صدد دستگیری آن ها شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، محل اختفاء یک نفر از قاتلان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار مظاهری تصریح کرد: متهم دستگیر شده به معاونت در جرم Crime اعتراف و دو نفر قاتل The Murderer اصلی را معرفی کرد.

وی در ادامه بیان کرد: ماموران موفق به دستگیری ۲ نفر از دیگر متهمان شدند و متهمان در تحقیقات پلیس Police به بزه انتسابی اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت : سه متهم پس از تشکیل پرونده قضایی و تحقیقات اولیه با دستور مقام قضایی روانه زندان Prison شدند و تحقیقات تکمیلی وباز سازی صحنه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دستگیری سه نفر از متهمان به قاتل در کمتر از سه روز موجبات رضایتمندی شهروندان وخانواده مقتول را درپی داشت، تصریح کرد: پلیس وظیفه ذاتی خود می داند ضمن اعمال قانون Law با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟