مزاحمت های نوعروس برای مرد عکاس جشن عروسی / این زن به دادگاه کشانده شد!

یک زن کانادایی که از عکس‌های عروسی خود راضی نبود به خاطر تهدید اینترنتی عکاس به پرداخت ۱۱۵ هزار دلار کانادا (معادل ۹۰ هزار دلار آمریکا) جریمه شد.

قاضی دادگاه کانادا گفته که امیلی لئو به دلیل کینه‌ای که از شرکت عکاسی داشته، تا توانسته به اعتبار شرکت لطمه زده است.

ناراحتی خانم لئو از کیفیت به گفته او پایین عکس‌های پیش از عروسی خود بود. اینطور عکس‌ها را معمولا در یک جلسه چند ساعته قبل از مراسم عروسی می‌گیرند.

عکاس حرفه‌ای که به صورت پاره‌وقت با شرکت عکاسی آمارا کار می‌کرد عکس‌های پیش از عروسی خانم لئو را گرفته بود.

جاستین گوردون وتریل، قاضی Judge دادگاه عالی ایالت بریتیش کلمبیا، گفته که خانم لئو نتوانسته قضات را راضی کند که اعتراض و شکایت او از کیفیت عکس‌ها وجاهت دارد.

به گفته قاضی شرکت عکاسی آمارا بعد از کمپین آنلاین خانم لئو ورشکسته و در نهایت در ژانویه ۲۰۱۷ بسته شد.

خانم لئو در شبکه‌‎های اجتماعی انگلیسی و چینی زبان شرکت عکاسی آمارا و کیتی چان صاحب آن را به دروغ‌گویی به مشتریان، تاکتیک‌های کثیف و حقه‌بازی متهم کرده است.

بعد از آنکه خانم لئو و همسرش از عکس‌های پیش از عروسی ابراز نارضایتی کردند، بقیه دستمزد شرکت را نپرداختند اما شرکت آمارا به خاطر تعهدی که داده بود آرایش مو، صورت، گل‌آرایی و عکاسی مراسم عروسی را انجام داد.

البته صاحب شرکت به عروس و داماد گفت که اگر بقیه پول را پرداخت نکنند عکس‎‌ها را تحویل نخواهد داد.

این مجادله منجر به شکایت زوج از شرکت در سال ۲۰۱۵ شد. بعد از یکی از رای‌های اولیه دادگاه درباره مقصر بودن خانم لئو، او در شبکه‌های اجتماعی از صاحب شرکت عذرخواهی کرد اما خانم چان گفت ضرری که به این شرکت خورده دیگر قابل جبران نیست.

او گفت می‌خواهد به مردم ثابت کند که در قبال آنچه در اینترنت می‌گویند باید مسئولیت‌پذیر باشند و تبعات آن را بپذیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 363079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟