غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری امروز، از دستگیری باند سه نفره سرقت Stealing تجهیزات صنعتی به ارزش یک میلیارد تومان از قطب صنعتی شهر سامان، خبر داد و اظهار کرد: مأموران انتظامی سامان حین گشت‌زنی شبانه در حوالی قطب صنعتی این شهر به یک دستگاه وانت‌بار حامل تجهیزات صنعتی مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی آن را توقیف و به‌همراه دو سرنشین به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: پس از بررسی اقلام موجود در وانت‌بار که شامل تجهیزات ترانس برق فشار قوی، الکتروموتور، موتور فن‌کوئل، ترازوی دیجیتال و کپسول آتش‌نشانی بود مشخص شد این اموال توسط دو سرنشین وانت از قطب صنعتی سامان سرقت شده‌اند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با گسترش دامنه تحقیقات و اعتراف سارقان در یک عملیات غافلگیرانه عضو دیگر این باند نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

غلامزاده با اشاره به اینکه مالک کارگاه ارزش تجهیزات صنعتی مسروقه را یک میلیارد ریال اعلام کرد، گفت: در جریان این سرقت 10 میلیارد ریالی، خسارت به این کارگاه وارد شده که پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟