به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان سرهنگ احمدرضا احمدیان از دستگیری یک سارق مسلح حرفه‌ای سابقه دار در خرم‌آباد خبر داد و اظهارداشت: در اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر شناسایی و دستگیری شخصی متخلف با همدسی چند نفر، با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار ماموران امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی لرستان قرار گرفت.

وی در این باره افزود: تیم‌های مجرب پلیس Police امنیت با انجام کارهای اطلاعاتی دریافتند فرد متخلف مبادرت به سرقت Stealing با سلاح سرد و گرم در سطح شهرستان و استان ‌ای همجوار کرده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی لرستان عنوان کرد: در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه سارق حرفه‌ای در مخفیگاهش دستگیر و دو قبضه سلاح کمری و تعدادی فشنگ و پوکه، مقداری مواد مشکوک به تریاک و ابزار تخریب و باز کردن قفل‌ها، اسپری، حلقه، انگشتر و گوشی همراه ، دوربین عکاسی و تعدادی کارت عابر بانک، ساعت مچی، مبلغ 7 هزار و 118 ریال واحد عربستان، 500 دینار عراق ، مبلغ 9 میلیون و 97 هزار تومان وجه نقد، دو عدد فلش و یک عدد سیم کارت ایرانسل کشف و یک دستگاه خودرو پراید که برابر اطلاعات واصله متهم از آنان جهت اقدامات مجرمانه استفاده کرده بود توقیف شد.

وی با بیان اینکه سارق در بازجویی‌های به عمل آمده به سه فقره سرقت، نزاع و ضرب و جرح در خرم‌آباد و اصفهان در سال هال 91 و 95 و 96 اعتراف کرده است، گفت: تلاش در جهت دستگیری همدستان سارق مسلح ادامه دارد و این سارق حرفه‌ای با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 361955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟