جاعل و کلاهبردار حرفه ای در ایلام زمین گیر شد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی مهری، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام اظهار داشت: برابر اخبار واصله و مراجعه تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی که خود را کارمند دفتر نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری معرفی کرده با جلب اعتماد آنان و به بهانه های مختلف از جمله کمک به زندانیان ، اخذ وام و ... اقدام به اخذ وجه نقد و اشیاء قیمتی از آنها کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت . 
وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس با هماهنگی مقام قضائی در این زمینه آغاز و با بررسی و پالایش اخبار واصله مشخص شد که چنین شخصی هیچ گونه ارتباطی با دفتر نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری ندارد و با جعل عنوان دولتی اقدام به کلاهبرداری Fraud کرده است .
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام یادآور شد: شناسائی و دستگیری متهم در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت و با بررسی نکات مشترک پرونده ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر شد.
وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی جعل عنوان دولتی و کلاهبرداری اعترف و با قرار مناسب روانه زندان Prison شد.
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام یادآور شد : با توجه به اینکه تا اکنون ۶ نفر از شکات شناسایی شده از افرادی که به روش مشابه از آنان کلاهبرداری شده دعوت کرد برای اعلام شکایت به پلیس آگاهی استان ایلام مراجعه کنند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟