به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 5 صبح یکشنبه 6 اسفند ماه امسال مسئولان بیمارستان پیامبران در تماس با ماموران کلانتری 141 باغ فیض از مرگ مرموز پسر جوانی به نام فریبرز خبر دادند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که فریبرز شب گذشته در درگیری با دو جوان هدف ضربه چوب به سرش قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

تجسس های پلیسی در گام نخست به پسر جوانی رسید که کارگر فضای سبز است و وی زمانیکه قصد داشت خودروی مقتول را به خانواده اش بازگرداند دستگیر شد.

محسن 32 ساله پس از دستگیری به ماموران گفت: حدود 5 سال است که با فریبرز آشنا شدم و چندی قبل موجه شدم فریبرز یک دستگاه دی وی دی به برادر مهدیار فروخته است اما در این معامله هیچ پولی به فریبرز پرداخت نشده است.

وی افزود: شب درگیری شنیدم که فریبرز با مهدیار و برادرش مهدی در پارک هنر Art قرار ملاقات گذاشتند تا به اختلافشان بر سر قیمت دستگاه دی وی دی پایان دهند.

وقتی به گوشی موبایل فریبرز زنگ زدم گوشی را یکی از دوستانمان به نام امیر که معروف به امیر ترکیه ای است برداشت و ادعا کرد که مهدی و مهدیار با فریبرز درگیر شدند و او را با سرنیزه قزاقی ضرباتی به سر فریبرز زده و پا به فرار Escape گذاشتند و پسر جوان به بیمارستان منتقل شده است.

محسن در ادامه گفت: شنیدم که خودروی پژو نقره ای فریبرز دست امیر است که پس از تماس های زیاد موفق شدم خودروی فریبرز را تحویل بگیرم و پس از تماس با خانواده پسر جوان شنیدم که فریبرز کشته شده است به همین خاطر وقتی خودرو را به در خانه صاحبش بردم از سوی ماموران دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سجاد منافی آذر برای دستگیری متهمان فراری پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟