محاکمه سه دزد قمه به دست / یکی از دزدان قاتل بخشیده شده است!+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، آذر ماه امسال چهار مرد افغان به پلیس Police آگاهی رفتند و از دزدان قمه به دست که شبانه به ساختمان نیمه ساز آنها حمله کرده و پس از کتک زدن آنها پول و گوشی های موبایلشان را سرقت Stealing کرده بودند شکایت کردند.

یکی از آنها به ماموران گفت : من و سه کارگر دیگر از مدتی پیش در ساختمان نیمه ساز کار می کردیم. ما شب خوابیده بودیم که سه مرد قمه به دست مقابل در آمدند. آنها با لگد در را شکستند و وارد شدند .سپس ما را کتک زدند و با تهدید قمه، گوشی های موبایل و ۴ میلیون تومان پول نقدی را که همراه داشتیم سرقت کردند .

وی ادامه داد: یکی از مردان خشن را می شناسم. او را مدتی قبل در حوالی ساختمان نیمه ساز دیده بودم.

به دنبال اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد یکی از مجرمان سابقه دار ردیابی و بازداشت شد. احسان 39ساله جرمش را گردن گرفت و دو دوست دیگرش را نیز لو داد. به این ترتیب متهمان دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge توکلی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای این جلسه شاکیان به تشریح ماجرا پرداختند و برای سه متهم اشد مجازات خواستند.

سپس احسان که 7 فقره سابقه کیفری در پرونده اش دارد روبه روی قضات ایستاد و ادعای تازه ای مطرح کرد. وی گفت: من و دوستانم از مردان افغان سرقت نکردیم آنها مدتی قبل ۱۹ گرم شیشه از ما خریده بودنداما پولش را نمی دادند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم شبانه به ساختمان نیمه ساز برویم و پولمان را از آنها پس بگیریم.

دومین متهم اسماعیل ۳۷ ساله بود که به دفاع پرداخت .وی گفت : ۱۴ سال قبل به خاطر مسائل ناموسی دست به قتل Murder زدم. ۱۳ سال در زندان Prison ماندم تا اینکه بالاخره با تلاش زیاد توانستم رضایت اولیای دم را جلب کنم .شش ماه بود که از زندان آزاد شده بودم. آن شب من و دوستانم در خانه افشین مهمان بودیم که پس از مصرف شیشه احسان پیشنهاد سرقت را مطرح کرد .او قمه به دستمان داد و ما را به ساختمان نیمه ساز برد. قبول دارم مردان افغان را کتک زدیم اما فقط گوشی های موبایل آنها را دزدیدم ولی پولی از آنها سرقت نکردیم.

سومین متهم که اصغر نام دارد گفت : به خاطر سرقت شش سال در زندان بودم اما توبه کردم. 8سال دست به هیچ جرمی نزدم تا اینکه آن شب به خانه احسان رفتم. او حرف‌هایش بار دیگر مرا وسوسه کرد تا برای سرقت با آنها همراه شوم. من پشیمانم .

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟