به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 12:48 دقیقه دوشنبه 7 اسفند ماه امسال ماجرای قتل Murder مرد 45 ساله ای در منطقه کوهک به ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان مخابره شد و ماموران با حضور در ساختمان نیمه کاره با جسد مرد جوانی که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه ششم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

کارآگاهان در بررسی های ابتدایی مشاهده کردند مرد 45 ساله از ناحیه پهلو هدف دو ضربه چاقو قرار گرفته و عامل جنایت Crime برای اطمینان از مرگ، آخرین ضربه را به قلب قربانی جنایت فرو کرده است.

در گام نخست یکی از کارگرهای ساختمان که شاهد ماجرا بود به ماموران گفت: صبح امروز بین مقتول و پسر 19 ساله که کارگر ساختمان هستند اختلاف و درگیری صورت گرفت و با میانجیگیری توانستم به اختلافات آنها پایان دهم و نمی دانم بعد از آرام شدن و جدا شدن آنها چه اتفاقی افتاده است.

کارفرمای کارگران که ماجرای قتل را به پلیس مخابره کرده بود در ادامه به ماموران گفت: چند ساعتی از دو کارگرم خبری نبود و زمانیکه به دنبال آنها به اتاق استراحت رفتم با جسد خونین کارگر 45 ساله ام روبرو شدم و این در حالی بود که اثری از پسر 19 ساله نبود.

بنا به این گزارش، بازپرس محسن مدیر روستا در این مرحله دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تجسس های برای دستگیری قاتل فراری پرونده در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 361436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟