سرهنگ "غلامرضانجابت" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی با ادعای اینکه با مسئولان سازمان های دولتی آشنا بوده و می تواند مشکلات اداری افراد را حل کند از وی کلاهبرداری Fraud کرده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس Police قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس فتا، فرد مورد نظر شناسایی و دستگیرشد، نامبرده در اعترافات خود به کلاهبرداری به ارزش 50 میلیون ریال از شهروندان اعتراف، که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم به مراجع قضائی دلالت شد.

وی افزود: شکرد متهم در کلاهبرداری بدین گونه صورت پذیرفت که وی پس از ارتباط با افراد در فضای مجازی و جلب اعتماد وی جهت دریافت وجه، اطلاعات حساب همسر خود را اعلام می کرد و بدین ترتیب این زن و شوهر با همکاری یکدیگر اقدام به کلاهبرداری می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان خاطرنشان کرد: جهت پیشگیری از کلاهبرداری های اینترنتی از برقراری ارتباط و اعتماد با افراد ناشناس در فضای مجازی خودداری کرده و در صورت برخورد با موارد مشابه موضوع را با پلیس فتا در جریان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟