سوسن با رفتارهای کثیف زابل را به هم ریخت ! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ منصور قزاقی، جانشین رئیسپلیس Police زابل با تشریح پرونده این کلاهبرداری Fraud اظهار کرد: در پی شکایت عده ای از شهروندان مبنی بر اینکه این زن به نام سوسن به بهانه سرمایه گذاری و دریافت وام از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در پایش های اطلاعاتی خود متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی وی را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
قزافی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریالی از 25 نفر از شهروندان اعتراف کرد.
جانشین رئیس پلیس زابل افزود: متهم با برگزاری نشست های هفتگی، افراد را به سرمایه گذاری و دریافت وام با سود کم تشویق کرده و پس از دریافت پول، تمام وجوه را به حساب خود انتقال می داد.
وی با بیان اینکه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست به اینگونه افراد سودجو اعتماد نکنند و درصورت مشاهده چنین مواردی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟