جدال مرگبار دو هم بندی زندان در کمپ ترک اعتیاد + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، هشتم مردادماه سال ۹۵ مرد معتاد Addicted در کمپ ترک اعتیادی در شهرری به طرز مشکوکی کشته شد. شواهد نشان می داد فرهاد ۳۸ ساله بر اثر خفگی کشته شده است. پلیس Police به کمپ ترک اعتیاد رفت و پیگیری ماجرا شد. در بررسی‌های بعدی روشن شد یکی از معتاد ها به نام حمید عامل این جنایت Crime است. به این ترتیب حمید 40 ساله بازداشت شد و به قتل Murder اعتراف کرد.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت : من فرهاد را از چند سال قبل می شناختم . ما چند سال قبل در زندان Prison هم بند بودیم. بعد از آزادی Freedom از زندان دوستی ما با هم ادامه پیدا کرد تا اینکه با هم تصمیم گرفتیم به کمپ ترک اعتیاد برویم و مواد مخدر Drugs را برای همیشه کنار بگذاریم .

وی در تشریح جزئیات درگیری گفت : آن روز فرزندانم به ملاقاتم آمدند و برایم خوراکی آوردند. در حیاط کمپ مشغول خوردن خوراکی ها بودم که فرهاد به سمت من حمله کرد .او می‌خواست خوراکی هایم را از من بگیرد به همین خاطر با او درگیر شدم. او فحاشی کرد و من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم در یک لحظه او را خفه کردم.

برای متهم کیفرخواست صادر و پرونده اش برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

او دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و توانست رضایت مادر قربانی را جلب کند.

وی به قضات گفت: باور کنید من و فرهاد باهم دوست بودیم. من هیچ وقت قصد کشتن Killing او را نداشتم و حالا شرمنده مادر او هستم. در این میان مادر قربانی در حالی که اشک می ریخت گفت : من راضی به قصاص یک انسان نیستم. به همین خاطر از قصاص صرف‌نظر می‌کنم.

متهم که سرش را پایین انداخته بود گفت: توان پرداخت دیه را ندارم اما می توانم ۶۰ میلیون تومان به مادر فرهاد بپردازم. مادر قربانی نیز قبول کرد با دریافت 60 میلیون توان گذشت کند.

به این ترتیب قرار شد پس از قطعی شدن رضایت اولیای دم، حمید از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 360345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟