خانواده عروس جسد داماد را پنهانی دفن کردند! / روز قتل بین زوج جوان چه گذشت؟ + عکس محل دفن

روز 5 آذرماه   خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش به مأمورین اعلام کرد که همسرش به نام یعقوب ( 36 ساله ) از خانه خارج شده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است . با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس Police آگاهی تهران قرار گرفت .

همسر فقدانی پس از حضور در اداره یازدهم پلیسی در اظهاراتش عنوان کرد : " من و همسرم سرایه دار یک مجتمع مسکونی در منطقه الهیه هستیم روز دوم آذرماه امسال  برادرم بهمراه مادرم برای میهمانی از شهرستان به خانه ما آمدند تا اینکه حدود ساعت 7 بعداز ظهر تصمیم به بازگشت به خانه شان را گرفتند ؛ زمانیکه برادر و مادرم قصد خارج شدن از خانه را داشتند ، یعقوب از آنها خواهش کرد تا از آنجائیکه موتورسیکلت وی خراب شده و روشن نمی شد ، او را تا قسمتی از مسیر برسانند و پس از آن هر سه نفر از خانه خارج شدند . ساعتی از رفتن یعقوب گذشت اما از او خبری نشد تا اینکه با برادرم تماس گرفتم ؛ برادرم عنوان کرد که یعقوب را در حوالی پارک وی پیاده کرده و دیگر خبری از وی ندارد ؛ نهایتا پس از چند روز بی خبری تصمیم گرفتم تا موضوع را به پلیس خبر دهم " .

با آغاز تحقیقات پلیسی ،کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که فقدانی اعتیاد به مصرف موادمخدر دارد و همین موضوع علت اصلی درگیری و اختلاف شدید وی با همسر و خانواده همسرش است .

با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده که نشان از احتمال وقوع جنایت داشت ، کارآگاهان با هماهنگی بازپرس پرونده اقدام به دستگیری همسر فقدانی و همچنین مادر و برادرهمسر فقدانی نموده و تحقیقات پلیسی از آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گفت .

در شرایطی که این سه نفر در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از سرنوشت دامادشان بودند اما در ادامه ، محمد علی ( برادر زن فقدانی ) عنوان داشت که جسد یعقوب را مخفیانه و بدون آنکه اهالی مجتمع محل زندگی خواهرش از این موضوع اطلاع پیدا کنند به منطقه ای روستایی در شهرستان تاکستان منتقل و آنجا زیر خاک پنهان کرده اما علت مرگ یعقوب را مصرف موادمخدر عنوان داشت .

محمدعلی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 9  صبح به بازار Store رفته بودم که خواهرم با من تماس گرفت و درخواست کرد تا هرچه سریع تر به خانه بازگردم ؛ زمانیکه وارد خانه شدم ، با جسد یعقوب مواجه شدم ؛ برای آنکه خواهرم از ساختمان اخراج نشود ، تصمیم گرفتم تا جسد یعقوب را مخفیانه خارج و به بیابان منتقل کنم " .

با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص مرگ فقدانی ، تحقیقات جهت مشخص شدن علت اصلی مرگ وی (علیرغم اظهارات اولیه ی محمد علی مبنی بر مرگ فقدانی ) در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام مشخص شد که یعقوب با ضربات سنگ وارد شده از سوی مادرزنش به قتل Murder رسیده است .

همسر یعقوب در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " من با یعقوب درگیر شده بودم ؛ در حالیکه یعقوب گلوی مرا گرفته و به شدت فشار می داد ، مادرم در حمایت از من با تکه سنگی چند ضربه به سر یعقوب زد ؛ یعقوب روی زمین افتاد ؛ نفس نمی کشید ؛ بلافاصله با برادرم تماس گرفته و او نیز پس از مدت کوتاهی به خانه آمد ؛ آنها جسد یعقوب را شبانه در صندوق عقب ماشین قرار داده و با خودشان بردند ؛ من نیز چند روز پس از این ماجرا به کلانتری رفته و طرح شکایت کردم " .

با توجه به اعتراف صریح متهمین پرونده مبنی بر ارتکاب جنایت و انتقال جسد دامادشان به منطقه ای روستایی در شهرستان تاکستان ، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اخذ نیابت قضایی به شهرستان تاکستان اعزام شده و با راهنمایی محمدعلی ( برادر زن مقتول ) ، روز 5 اسفند ماه موفق به کشف جسد مقتول شدند .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح هر کدام از متهمین به معاونت و مشارکت در جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اداره یازدهم - محل اختفای جسد

اداره یازدهم - لحظه کشف جسد

اداره یازدهم - عملیات خاکبرداری جهت کشف جسد

اداره یازدهم - جاده منتهی به محل اختفای جسد

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهرشاد مرا از مدرسه به خانه برادرش برد و با 2 دوستش به جانم افتادند و فیلم گرفتند

مرگ ترانه‌سرای جوان ایرانی همه را شوکه کرد +عکس

مرگ شوک آور" سری دیوی" هنرپیشه محبوب هندی در دبی + عکس

این دخترزیبای روس دوست وحشی ترین خرس جهان است + عکس های باورنکردنی

ماجرای عجیب کتک خوردن بازیگر سینما از علی دایی / در نمازخانه هتل مرا زیر مشت و لگد گرفت! +فیلم

ببینید زنان را چگونه داخل قفس به بازار برده فروش ها می برند ! + فیلم تکاندهنده

محاکمه فوق‌العاده راننده اتوبوس مرگ در ماجرای دراویش + عکس

این مادر و کودک را می شناسید؟! / آنها در جاده جاجرود به آمل ناپدید شده اند! + عکس

ماجرای یک زن صیغه ای که دزد شد!

اعتراف وحشتناک دختر 20 ساله که پرستار ثروتمندان بود + عکس

پشت پرده مرگ مرموز صدف کوچولو در شهرکرد / آیا او به سرنوشت آتنا دچار شده است؟ + عکس

این 3 محیط زیستی در پرواز مرگ بودند + عکس و گفتگو

بازیگر مشهور ترکیه‌ای، عموزاده قطب دراویش آشوبگر؟!+ تصاویر

نقشه هولناک برای عروس و داماد جوان در اتاق حجله + عکس

وقتی مرد 67 ساله تهرانی به زن دومش شک کرد / تماس های مرموز داشت! +عکس

حمله زن خشمگین به معشوقه جوان شوهر+ عکس

فیلم لحظه خداحافظی 2 خواهر قبل از خودکشی از طبقه دهم +عکس 16+

زن جوان در کولاک برفی به کوه دنا رفت! / عزیز از دست رفته اش مسافر هواپیمای مرگ بود + فیلم

کدخبر: 360191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟