به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، محمدولی مرادی امروز گفت : در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به نام"ط-ش" اهل و ساکن یکی از استان‌های جنوب غرب کشور با خودروی کامیون قصد ورود و جابجایی مواد در شهرستان قائم‌شهر را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی قضایی در اقدامی مشترک با حضور ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خودروی حامل مواد مخدر را حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی این شهر شناسایی کردند.
رئیس پلیس قائم‌شهر تصریح کرد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از مشاهده خودروی مذکور اقدام به متوقف کردن خودرو و بازرسی آن کردند که بلافاصله به خودرو دستور ایست داده اما راننده قصد متواری شدن را داشت که با اخطار پلیس خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.
این مسؤول خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی کامیون 12 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در کیسه برنج جاسازی شده بود کشف شد و خودرو توقیف شد.
مرادی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است.
وی از شهروندان خواست برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.
رئیس پلیس قائم‌شهر از کشف لوازم خانگی قاچاق Contraband به ارزش 80 میلیون ریال در خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام " ر- ت" اهل و ساکن قائم‌شهر در توزیع و فروش لوازم خانگی قاچاق فعالیت دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
این مسؤول تصریح کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در بازدید از انبار و محل دپوی کالای قاچاق متهم موفق به کشف تعداد یک دستگاه لباسشویی و دو دستگاه تلویزیون قاچاق شدند.
مرادی ارزش ریالی محصولات قاچاق کشف شده را 80 میلیون ریال عنوان کرد و گفت:کالای توقیفی تحویل سازمان فروش اموال تملیکی و متهم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. 
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
فرار عروس از حجله دامادی که مرد نبود! + عکس
وقتی سرزده به خانه آمدم کیف مردانه دوستم را در اتاق زنم دیدم! / لادن داستان عجیبی گفت ولی ..!
زن شوهردار برای همخوابی بیشتر با نادر دخترش را به نامزدی او درآورد!
شرط عجیب عروس خانم برای بله گفتن به پسر عاشق در گچساران
پدر بزرگم خیلی کثافت بود او مرا ..! / دختر 10 ساله در دادگاه چه گفت؟+ عکس
قاتل فوتبالیست مشهور تهرانی و 4 نوچه اش به دادگاه معرفی شدند +عکس
درخواست یک دختر برای تغییر نام پدرش روی سنگ قبر او در بهشت زهرا
نیمه شب وقتی خواب بودم سعید قصد تجاوز داشت که ..!
دختری که 20 سال پیش از بیمارستان دزدیده شده بود، مادرش را پیدا کرد +عکس
مرگ تلخ کارگر شهرداری ایلام زیر چرخ های خودروی حمل زباله +عکس
محاکمه پسر نوجوان به خاطر بلایی که سر «پرنیان» در ساحل بابلسر آورد‎ +عکس
پشت پرده زندگی عامل قتل عام دبیرستان و علاقه اش به یک دختر + فیلم و تصاویر
وقتی از سرکار به خانه آمدم زنم را با مرد غریبه دیدم / زن خائن می خواهد با مرد مورد علاقه ام ازدواج کند و..! +عکس
راز 3 هزار ساله مومیایی قاتل / او پدرش را کشته بود +عکس
انتقام عجیب 2 دختر دانشجو از همکلاسی شان / روی دیوار اتاق خواب خون پاشیدند و..! + عکس
مردی با ماسک و لباس زنانه هنگام آزار و اذیت نامزد سابقش دستگیر شد +عکس
خواب بودم که با وسوسه شوم سراغم آمد و ..! + عکس

کدخبر: 358503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟