قاتل فوتبالیست مشهور تهرانی و 4 نوچه اش به دادگاه معرفی شدند +عکس

پانزدهم مرداد سال‌92 بود که خانواده امید دربندی، فوتبالیست تیم جوانان سایپا به کلانتری 133‌شهر زیبا رفتند و اعلام کردند امید به طرز مرموزی ناپدید شده است. 
شاکی در توضیح ماجرا گفت: امید 22‌سال دارد و صبح امروز سوار بر خودروی پراید سفید رنگش شد و از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. ما تلاش زیادی کردیم او را پیدا کنیم، اما فایده‌ای نداشت و الان به اداره پلیس آمدیم تا امید را پیدا کنیم. پس از طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس‌آگاهی به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران برای یافتن فوتبالیست جوان وارد عمل شدند.
کشف جسد امید داخل چاه 
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه Incident ادامه داشت پدر امید به اداره پلیس رفت و اطلاعات تازه‌ای در اختیار مأموران قرار داد. وی گفت: مرد ناشناسی با من تماس گرفت و گفت امید را ربوده است و برای آزادی او ‌10‌میلیون‌تومان به شماره حسابی که اعلام می‌کند واریز کنم. از آنجایی که دوست داشتم برای پسرم اتفاق بدی رخ ندهد 10‌میلیون تومان به حساب اعلام شده واریز کردم، اما آنها به وعده‌شان عمل نکردند و دوباره تماس گرفتند و درخواست 100‌میلیون تومان برای آزادی پسرم کردند.

مأموران پس از بدست آوردن اطلاعات جدید تحقیقات گسترده‌ای برای پیدا کردن امید آغاز کردند تا اینکه چهار روز بعد دریافتند جسد امید دربندی را داخل چاهی حوالی زمان‌آباد در منطقه خاوران در حالی که حلق آویز شده بود کشف شده است. بررسی‌ها نشان داد امید قبل از حلق‌آویزی با ضربات متعدد چاقو به قتل Murder رسیده است. مأموران در گام بعدی خودروی پراید امید را در نزدیکی محل حادثه کشف کردند. آثار خون روی صندلی خودرو حکایت از این داشت امید داخل خودرواش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. 
ردپای متهم افغان در قتل امید 
با کشف جسد امید، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیقات وارد عمل شدند. تیم جنایی در نخستین اقدام شماره حساب مورد نظر را بررسی کردند و دریافتند این شماره متعلق به مردی افغانی به نام نوید است. نوید پس از دستگیری گفت: کارم انتقال پول‌های افراد افغانی از ایران به افغانستان است.

مدتی قبل مردی به نام عبدالله با من تماس گرفت و درخواست کرد مبلغ 10‌میلیون تومان را به حسابی در افغانستان منتقل کنم. من هم پول را به مقصد منتقل کردم و دستمزدم را برداشتم. با بدست آوردن این اطلاعات مأموران درباره عبدالله دست به تحقیق زدند. بررسی‌ها نشان داد عبدالله یکی از مجرمان سابقه دار و از اشرار است که در پرونده سرقت Stealing مسلحانه دست داشته و تحت تعقیب مأموران قرار دارد. همچنین مشخص شد وی مدتی است با تعدادی افغان دیگر باند مخوفی را تشکیل داده که در جریان آن دست به سرقت‌های میلیاردی با شیوه‌های مختلف می‌زند. مأموران وقتی به مخفیگاه عبدالله در حوالی شوش رفتند متوجه شدند وی به مکان نامعلومی گریخته‌است. 
دومین قتل اعضای باند مخوف 
در حالی که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای باند مخوف در جریان بود مأموران از قتل مرد 45‌ساله‌ای به نام جمشید در یک مجتمع تجاری در خیابان شریعتی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود با خبر و راهی محل شدند. مأموران در بررسی‌های این حادثه به ردپای اعضای باند تبهکاران افغان رسیدند و دریافتند مقتول لحظاتی قبل برای خرید 130‌میلیون تومان عتیقه با مردان افغان قرار گذاشته، اما آنها پس از قتل وی، تمامی 130‌میلیون تومان را سرقت کرده و از محل گریخته‌اند. 
برملا شدن راز سومین قتل
همزمان با ادامه تحقیقات مأموران سه‌ماه پس از دومین قتل با قتل مشابه دیگری روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان داد دو مرد‌40 و 42‌ساله به نام‌های مجید و مهدی به طمع بدست آوردن عتیقه‌ها با مردان تبهکار برای معامله 120‌میلیونی در طبقه سوم مجتمع مسکونی در خیابان بنی‌فاطمه حوالی پاسداران قرار گذاشته که در جریان آن اعضای باند مجید را با ضربات قمه به قتل می‌رسانند و مهدی هم به شدت زخمی می‌کنند که پس از انتقال به بیمارستان از مرگ حتمی نجات می‌یابد. 
مأموران در بررسی فیلم دروبین‌های مداربسته محل حادثه شکرالله 29‌ساله کارگر خدماتی شرکت جمشید (‌دومین قربانی‌) و عبدالله قاتل The Murderer امید را شناسایی کردند و دریافتند این دو متهم در هر سه‌قتل دست داشته‌اند. در چنین شرایطی مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند ادامه دادند تا اینکه دریافتند اعضای باند مخوف با مرد دیگری برای فروش سکه‌های تقلبی قرار ملاقات دارند‌. مأموران با شناسایی خریدار سکه وی را مورد بازجویی قرار دادند.

مرد خریدار گفت: برای خرید 500‌سکه عتیقه به مبلغ 130‌میلیون تومان با مردی داخل یکی از پارک‌های خیابان شریعتی قرار ملاقات دارم. در چنین شرایطی مأموران روز 13‌اسفندماه‌94 که قرار بود خریدار با فروشنده‌های عتیقه ملاقات کند محل را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند. مأموران در محل حادثه با سه مرد به نام‌های سخی، غلام و جلال در حالی روبه‌رو شدند که کیسه‌ای از عتیقه‌های تقلبی همراه داشتند. اعضای باند با دیدن مأموران اقدام به فرار Escape کردند. مأموران در تعقیب و گریز سخی و غلام را بازداشت کردند، اما جلال هنگام فرار با گلوله مأموران به قتل رسید. 
دستگیری سرکرده باند 
سخی و غلام که از مجرمان خطرناک بودند در بازجویی‌ها به جرم Crime خود اقرار کردند و گفتند عبدالله که سرکرده این باند است مدتی قبل این باند را که شش‌عضو داشت تشکیل داد. مأموران با اطلاعاتی که از متهمان بدست آوردند مخفیگاه عبدالله و شکرالله را در حوالی میدان هروی شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه آنها را بازداشت کردند. مأموران در مخفیگاه متهمان مقدار زیادی از اموال و وسایل مقتولان را کشف کردند. عبدالله در بازجویی‌ها به قتل امید دربندی و دو خریدار سکه با همدستی سه عضو دیگر باند اعتراف کردند. وی همچنین آخرین عضو فراری را به نام بشیر به مأموران معرفی کرد و گفت: این متهم فقط در ضرب وجرح یکی از مقتولان دست داشته است. پس از این مأموران بشیر را هم شناسایی و دستگیر کردند. 
قاضی بخشوده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران پس از تحقیقات تکمیلی برای چهار متهم ردیف اول به جرم قتل سه نفر و برای آخرین عضو به جرم ضرب و جرح کیفرخواست صادر کرد. بنابراین اعضای باند مخوف افغان‌ها به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

معلم خصوصی یک طرفه عاشق شاگردش شیوا شد و ..! / این مرد 34 ساله در کرج اعدام شد

پایان شوم سفر 3 پسر دانشجو تهرانی با دختر جوان به بلاروس

فرار عروس از حجله دامادی که مرد نبود! + عکس

وقتی سرزده به خانه آمدم کیف مردانه دوستم را در اتاق زنم دیدم! / لادن داستان عجیبی گفت ولی ..!

زن شوهردار برای همخوابی بیشتر با نادر دخترش را به نامزدی او درآورد!

شرط عجیب عروس خانم برای بله گفتن به پسر عاشق در گچساران

پدر بزرگم خیلی کثافت بود او مرا ..! / دختر 10 ساله در دادگاه چه گفت؟+ عکس

درخواست یک دختر برای تغییر نام پدرش روی سنگ قبر او در بهشت زهرا

نیمه شب وقتی خواب بودم سعید قصد تجاوز داشت که ..!

خواب بودم که با وسوسه شوم سراغم آمد و ..! + عکس

دختری که 20 سال پیش از بیمارستان دزدیده شده بود، مادرش را پیدا کرد +عکس

مرگ تلخ کارگر شهرداری ایلام زیر چرخ های خودروی حمل زباله +عکس

محاکمه پسر نوجوان به خاطر بلایی که سر «پرنیان» در ساحل بابلسر آورد‎ +عکس

پشت پرده زندگی عامل قتل عام دبیرستان و علاقه اش به یک دختر + فیلم و تصاویر

وقتی از سرکار به خانه آمدم زنم را با مرد غریبه دیدم / زن خائن می خواهد با مرد مورد علاقه ام ازدواج کند و..! +عکس

کثافت کاری وزیر بهداشت در کنار جاده! + عکس

فوری / هواپیمای مسافربری در مشهد دچار سانحه شد و آتش گرفت

فوری / مرگ مشکوک دختر ۱۳ ساله در ویلای فشم

آیا تنباکوی جنسی به تهران رسیده است؟

کدخبر: 358170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟