دردسر اعتراف شهلا به ارتباط پنهانی و عاشقانه با حمید

به گزارش گروه جنایی رکنا، بامداد چهارشنبه 25‌بهمن‌ماه هفت‌متهم به قتل Murder که در حادثه‌های جداگانه مرتکب قتل شده بودند در زندان Prison رجایی‌شهر کرج پای چوبه دار رفتند. در حالی که طناب دار به گردن محکومان افتاده‌بود قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران همراه تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تلاش‌های خود را برای جلب رضایت از اولیای‌دم‌ها آغاز کردند.

در نهایت تلاش‌های تیم صلح و سازش نتیجه داد و اولیای‌دم مقتولان به هفت‌متهم که قرار بود تا لحظاتی با اجرا شدن حکم قصاص‌شان پرونده‌شان برای همیشه بسته شود با گذاشتن شرایطی مهلت دادند. بدین ترتیب محکومان به قصاص از طناب دار فاصله گرفتند و به سلول‌هایشان بازگشتند. 

قاتل پسر باجناق مهلت 3 ماهه گرفت 
نخستین متهمی که موفق به گرفتن مهلت سه‌‌ماهه از اولیای‌دم شد مرد 50 ساله‌‌ای به نام صفدر است که هشت‌سال قبل در درگیری پسر باجناقش را به قتل رساند. 
روز 26 مهرماه سال 1388 بود که مأموران پلیس بخش بهارستان در شهرستان شهریار از درگیری خونینی با خبر و راهی محل شدند. 
بررسی‌ها نشان داد مرد 42‌ساله‌ای به نام صفدر در درگیری با چاقو به سوی با جناق و پسر 19‌ساله او حمله کرده و پس از به قتل رساندن پسر جوان و زخمی کردن باجناقش از محل گریخته است. 
پدر مقتول به مأموران گفت: مدتی قبل باجناقم همسرش را طلاق داد. روز حادثه Incident پسرم همراه خاله و مادرش برای بردن اثاثیه خاله‌اش راهی خانه باجناقم شدند. وقتی فهمیدم من هم همراه آنها شدم. 
ما در حال انتقال اثاثیه به داخل خودرو بودیم که باجناقم همراه برادرش از راه رسیدند. صفدر با دیدن ما چاقوی بزرگی برداشت و به طرف ما حمله کرد. او پسرم را به قتل رساند و مرا به شدت زخمی کرد و بعد با برادرش از محل گریختند. 
مأموران چند روز پس از حادثه متهم را دستگیر کردند. قاتل The Murdererدر بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی به قتل اعتراف کرد. اولیای‌دم در جلسه دادگاه برای متهم درخواست قصاص دادند و هیئت قضایی هم قاتل را به قصاص محکوم کرد. پس از تأیید حکم قصاص متهم در شعبه 15‌دیوان عالی کشور پرونده وی برای اجرای حکم به دادسرای امور جنایی فرستاده شد. سحرگاه دیروز متهم پای چوبه دار حاضر شد، اما با تلاش هیئت صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران موفق به گرفتن مهلت سه‌ماهه از اولیای‌دم شد. 

قتل به خاطر رابطه عاشقانه 
دومین متهمی که پای چوبه دار از اولیای‌دم مهلت گرفت مردی است که 10‌سال قبل پسر مورد علاقه خواهرش را به خاطر رابطه عاشقانه با خواهرش به قتل رسانده بود. 
هفدهم فروردین سال‌1386 خانواده‌ای به مأموران پلیس تهران اعلام کردند پسر 20‌ساله‌شان به نام حمید به طور ناگهانی ناپدید شده است. 
پس از طرح این شکایت مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای پیدا کردن پسر گم شده آغاز کردند، اما هیچ ردی از وی نیافتند. بررسی‌ها تخصصی مأموران نشان داد حمید مدتی است با دختر جوانی به نام شهلا رابطه عاشقانه دارد. بدین ترتیب مأموران تحقیقات خود را از خانواده شهلا آغاز کردند. 
شهلا در بازجویی‌ها گفت قرار بوده با حمید ازدواج کند و او را دوست داشته و الان هم از سرنوشت او بی‌خبر است. مأموران در تحقیقات بعدی فهمیدند که حمید روز حادثه با برادر شهلا به نام ارسلان قرار ملاقات داشته است. بنابراین ارسلان به عنوان مظنون حادثه بازداشت شد. متهم ابتدا از سرنوشت حمید اظهار بی‌اطلاعی کرد، اما در بازجویی‌های فنی به قتل وی اعتراف کرد. متهم گفت: وقتی فهمیدم حمید با خواهرم رابطه عاشقانه دارد تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم اما در درگیری که داشتیم او به قتل رسید و الان هم پشیمان هستم. متهم پس از تکمیل تحقیقات در دادگاه کیفری محاکمه و به قصاص محکوم شد. 
سحرگاه چهارشنبه متهم در زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار حاضر شد اما با تلاش هیئت صلح و سازش دادسرای جنایی از اولیای‌دم مهلت گرفت. 

قتل بدون انگیزه 
سومین محکوم به قصاص که از اولیای دم مهلت گرفت پسر 23‌ساله‌ای به نام کامیار است که پنج‌سال قبل در نزاع دسته‌جمعی بدون هیچ‌گونه انگیزه‌ای پسر 21‌ساله‌ای به نام بهرام را به قتل رساند. 
روز 22‌تیرماه سال‌91 مأموران پلیس صالح‌آباد تهران از نزاع خونینی با خبر و راهی محل شدند. 
بررسی‌ها نشان داد در این درگیری دسته‌جمعی پسر 18‌ساله‌ای به نام کامیار با پرتاب چاقو پسر 21‌ساله‌ای به نام بهرام را به قتل رسانده‌است. 
متهم پس از دستگیری با اظهار پشیمانی به قتل اعتراف کرد و گفت که برای قتل هیچ انگیزه‌ای نداشته و به صورت اتفاقی این حادثه رخ داده‌است. 
متهم که با درخواست اولیای‌دم از سوی هیئت قضایی به قصاص محکوم شده بود سحرگاه روز چهارشنبه برای اجرای حکم پای چوبه دار حاضر شد. در حالی که طناب دار به گردن وی آویخته شده بود اولیای‌دم با گذاشتن شرایطی به قاتل مهلت دادند. 
چهارمین قاتل هم حسام نام دارد. متهم در تاریخ 13‌آبان‌ماه 87 هنگامسرقت Stealing در شهرستان شهریار مردی به نام ایوب را به قتل رساند و از محل گریخت. وی پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد. متهم سحرگاه چهارشنبه پای چوبه دار حاضر شد، اما با تلاش تیم صلح و سازش موفق به گرفتن مهلت از اولیای‌دم شد. 
قاتل دیگری که سحرگاه چهارشنبه از اولیای‌دم مهلت گرفت ستار نام دارد. وی در بیست‌و‌پنجم دی ‌سال‌1391 در درگیری مردی را به قتل رساند. 
ششمین قاتل هم مردی به نام فریبرز است که در هفتم‌آبان ‌سال‌92 همسرش را در شهرستان شهریار به قتل رساند. متهم پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد و مدعی شد به خاطر اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رسانده است. 
آخرین محکوم به قصاص هم پیمان نام دارد. این متهم هفتم بهمن ‌سال‌92 در درگیری مرتکب قتل مردی به نام سعید شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

2 دوست شیطان صفت پدر خمارم در پایان شب نشینی من و خواهرم را ..!

خودکشی 2 دختر 32 ساله تهرانی در ابوسعید تهران

خوشگذرانی جنون‌آمیز چند جوان در شب ولنتاین + فیلم

ارتباط شیطانی سامان با زن جوان پدرش / او به اعدام محکوم شد و ..! + عکس

دختر کارمند به بهانه خراب شدن لپ تاپ نزد من آمد و ..!

دختر دبیرستانی که به لانه شیطان یک جوان پناه برد و ..!

خودکشی مرد روستایی با اسلحه تک لول در نیش کیش

آخرین مهلت 7 اعدامی پای چوبه دار در زندان کرج+ عکس

جزئیات جدید از ماجرای آزار دانش آموز در مشگین شهر / معلم تحت تعقیب قرار دارد + عکس

پدری که دخترش را به خاک سیاه نشاند + عکس

نقشه شیطانی مرد متاهل برای دختر همسایه

اقدام شرم آور معلم ادبیات با دانش آموز در کلاس/ادعای عموی مهدی چه بود؟ +عکس

این مرد سیاهپوش را می شناسید؟ / شاید شما هم قربانی او شده باشید! + عکس

صابر من را به مغازه اش برد و 3 روز زندانی خواسته شیطانی او بودم

پشت پرده آزار شیطانی دختر دانش‌آموز پیرانشهری و اخراجش از مدرسه

 

کدخبر: 357790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟