به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اواسط اردیبهشت ماه امسال دو برادر نوجوان به پلیس Police آگاهی رفتند و از دو مرد جوان که آنها را به تله انداخته و از آنها اخاذی کرده بودند شکایت کردند.
یکی از انها به پلیس گفت :من و برادرم افغان هستیم و پدرمان سالهاست با مجوز به ایران آمده و در اینجا کار می کند. پدرمان کارت عابر بانکش را به من و برادرم داد تا با هم مبلغ ۱۰ میلیون تومان را به حساب صاحب خانه مان بریزیم. من و برادرم در حوالی خاتون آباد به عنوان مسافر سوار یک پراید شدیم که دو سرنشین داشت. راننده و سرنشین پراید پس از طی مسافت کوتاهی به بیراهه رفتند و ما را به یکی از خیابان های حاشیه پاکدشت در بردند. آنها با تهدید چاقو دست و پای مان را بسته و به شدت کتک مان زدند. مردان غریبه هر چی پول داشتیم به همراه گوشی های موبایل و رمز کارت عابر بانک را هم به زور از ما گرفتند.
وی ادامه داد: آنها ما را مقابل دستگاه عابر بانک بردند اما وقتی فهمیدند نمی توانند بیش از ۲۰۰ هزار تومان از کارت عابر بانک برداشت کنند ما را دفتر امور مشترکین تلفن همراه بودند و پس از گرفتن کارت شناسایی مان مبلغ 10 میلیون تومانی را که در کارت بود از کارت برداشت کردند.
به دنبال شکایت دو برادر نوجوان، پلیس به ردیابی دو مرد خشن پرداخت.
دوربین مدار بسته در دفتر امور مشترکین تلفن همراه تصویر چهره دزدان خشن را ثبت کرده بود. به این ترتیب پلیس به تحقیق پرداخت ودریافت یکی از آنها مجرم سابقه دار است. به این ترتیب امین 25ساله بازداشت شد و به اخاذی از دو برادر افغان با همدستی پسر خاله اش به نام مرتضی اعتراف کرد.
متهمان دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند .در این جلسه که دو شاکی پرونده حضور نداشتند پدر آنها رو به روی قضات ایستاد و گفت: این ماجرا تاثیر بدی در روحیه دو پسر نوجوانم گذاشته است. متهمان آنها را به شدت کتک زده بودند و به زور و با تهدید چاقو شماره رمز کارت عابر بانکم را از آنها گرفته بودند. حالا حتی پسرانم جرات ندارند به تنهایی از خانه بیرون بروند به همین خاطر برای متهمان اشد مجازات می خواهم.
سپس امین دفاع پرداخت و گفت: من و پسرخاله با هم نقشه کشیده بودیم تا از چند پسر افغان اخاذی کنیم. چون می دانستیم برادر در گلفروشی پدرشان کار می‌کنند فکر می‌کردیم پول خوبی همراه دارند. ما اشتباه کردیم و حالا تقاضای بخشش داریم.
مرتضی نیز گفت: من و پسرخالم به تازگی ازدواج کرده و هر کدام صاحب یک فرزند کوچک هستید. ما فکر می کردیم از این راه می توانیم پول خوبی به دست بیاوریم. به دروغ به دو برادر گفتیم چرا برای دختر خاله مان مزاحمت ایجاد کرده اند و به همین بهانه آنها را به حاشیه پاکدشت کشانیدم.ولی باور کنید جرم Crime دیگری مرتکب نشده ایم و دو برادر تنها طعمه هایمان بودند. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شود تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. 
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
کثافت کاری وزیر بهداشت در کنار جاده! + عکس

عجیب ترین مراسم جن گیری+ تصاویر

آیا تنباکوی جنسی به تهران رسیده است؟

حال استاد شجریان وخیم شد؟

فیلمی که از پرونده جاسوسی کاووس سید امامی منتشر شد

تجاوز به گلنار 12 ساله در مکانیکی برای 50 هزارتومان!/ این دخترک سر چهار راه های تهران دستمال می فروخت

اعدام شکارچی شیطان صفت 40 زن در تهران + عکس

مرگ مرموز 5 هزار کبوتر در اسلام آباد غرب + عکس دفن لاشه ها با لباس مخصوص

شوهرم را از فرادی شب عروسی تعقیب کردم! / زن بیوه دست از سر او بر نمی دارد!

تجاوز به دختر جوان در برابر دوربین خواستگار شیطان صفت / پدرم جواب منفی داد و او این بلا را سرم آورد! 

تجاوز به پسر 9 ساله در شامگاه پارک خلوت / مرا پشت شمشادها برد و ..!

شهلا بازی کثیفی برای شوهرش داشت تا اینکه..!

نمی دانم خواهرم کجا و با چه کسی هست! / از دیدن خواهرم و زندگی کثیف خودم شرم دارم!

دختر جوان لباس عروسی را از چوب آویزان کرد و به آتش کشید + فیلم و عکس

وحشتناک ترین تصادف ماشین های غول پیکر روی یخ + فیلم و عکس

زیبایی عجیب یک حادثه وحشتناک در قلب شهر + فیلم

 

کدخبر: 357759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟