از همان دوران کودکی فردی راحت طلب و تنبل بودم همیشه سعی می کردم آن چه را که دوست دارم از ساده ترین راه به دست آورم. خیلی دوست داشتم در رشته مهندسی پزشکی تحصیل کنم، اما وقتی در رشته دلخواهم قبول نشدم احساس سرخوردگی کردم و پس از آن بود که ... 

جوان 27 ساله ای به نام قاسم که به اتهام جعل اسناد، اخاذی و کلاهبرداری Fraud و همچنین اغفال زنان بی سرپرست دستگیر شده بود، در حالی که عنوان می کرد قصد داشتم خیلی چیزها داشته باشم اما هیچ هزینه ای برای آن ها نپردازم به مشاور کلانتری گفت: به خاطر دارم که در کودکی بسیار دروغ می گفتم حتی خودم احساس می کردم که دیگران به خاطر دروغ هایم، مرا مسخره می کنند اما باز هم برای آن که دروغم را راست جلوه بدهم دروغ دیگری سر هم می کردم آن قدر به دروغگویی مشهور بودم که اطرافیانم حرف های راستم را نیز دروغ می پنداشتند.

پدرم کارمند بود و من به خاطر این که فرزند بزرگ خانواده بودم معمولا خریدهای خانه را انجام می دادم و هر بار مقداری از پول های باقی مانده را سرقت Stealing می کردم. دزدی theft از کیف مادر و جیب پدرم برایم خیلی عادی بود ولی شاگرد زرنگی بودم و هر سال شاگرد اول می شدم. در رشته ریاضی تحصیل کردم و دوست داشتم به تحصیلاتم در رشته مهندسی پزشکی ادامه بدهم ولی در دانشگاه پذیرفته نشدم.

وقتی دوران خدمتم به پایان رسید مدتی بیکار بودم تا این که در یک فروشگاه به عنوان حسابدار مشغول کار شدم. اما آن جا هم دوام نیاوردم چرا که برای به دست آوردن پول باید زحمت می کشیدم این گونه بود که نقشه کلاهبرداری از زنان بی سرپرست و بدسرپرست را کشیدم. اولین قدم برای فریب زنان ، چرب زبانی و دروغگویی بود که من از آن برخوردار بودم ولی باید مدارکی هم به طعمه هایم نشان می دادم تا کاملا به من اعتماد کنند بدین ترتیب بود که با جعل چندین کارت شناسایی مراکز امدادی مانند بهزیستی و کمیته امداد شروع به شناسایی زنان بی سرپرست کردم به آن ها می گفتم می توانم وام هایی با سود اندک و یا قرض الحسنه برایشان تهیه کنم. با چرب زبانی و نشان دادن کارت های شناسایی جعلی ابتدا اعتماد طعمه ام را جلب می کردم و سپس با برقراری روابط صمیمانه، مبالغی را از آنان کلاهبرداری می کردم حتی مبالغی را برای مخارج زندگی ام از آنان می گرفتم البته گاهی نیز از احساسات عاطفی آن ها مانند کمک به کودکان سرطانی سوءاستفاده می کردم و با جعل برگه های کمک به خیریه کلاهبرداری می کردم. حدود 2 سال قبل نیز با یکی از بستگانم ازدواج کردم و به او گفتم که در حال گذراندن مراحل مقدماتی استخدام در یکی از مراکز امدادی هستم... شایان ذکر است تاکنون حدود 19 زن، این کلاهبردار حرفه ای را شناسایی کردند و ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 357370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟