توضیحات مسئول نمایندگی ایرانسل اهواز درباره کلیپ منتشر شده در رکنا / حادثه تروریستی در کار نیست + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 16.14M | مدت زمان ویدیو: 00:02:28

امین زرگانی مسئول نمایندگی ایرانسل شهرستان کارون گفت: کلیپ منتشرشده حمله به نمایندگی ایرانسل شهرستان کارون اهواز روبروی میدان هادی آباد به هیچ وجه حادثه Incident تروریستی واقدامات خرابکارانه نبوده و مربوط به اختلاف ملکی میان این طایفه باطایفه دیگری است که در روزهای اخیر گروههای وهابی و مخالف وتجزیه طلب نظام جمهوری اسلامی این اقدامات رابه خود منتسب نموده اند واینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام و پیگیری ازطریق مراجع ذیصلاح قضایی درخصوص دستگیری عاملان معلوم الحال باهویت های مشخص ادعای شبکه های اجتماعی وفعالان سیاسی وتروریستی را صراحتا تکذیب می نمایم.

امین زرقانی مسئول نمایندگی دفتر ایرانسل در کارون اهواز در گفت و گو با خبرنگار حوادث Accidents رکنا در خصوص جزئیات حادثه Incident گفت: ساعت 20:20 دقیقه شب 18 بهمن ماه هنگامی که دو مشتری در دفترنمایندگی بودند ناگهان 4 مرد نقابدار با شمشیر، قمه، تبر و چماق وارد دفتر شدند و خودروی سمند سفید رنگ بیرون از دفتر منتظرشان بود و آنها بلافاصله شروع به تخریب وسایل و کامپیوترها کردند.

وی در ادامه توضیح داد: مردان نقابدار هدف شان سرقت Stealing و دزدی theft نبود و دنبال دوربین های مدار بسته می گشتند. در حالی که آنها در حال تخریب اموال دفتر بودند من به همراه دو مشتری به بیرون از دفتر پناه بردیم و شاهد کار آنها بودیم.

مسئول نمایندگی دفتر ایرانسل کارون اهواز بیان کرد: یکی از مشتری ها در حال بیرون رفتن از دفتر مورد ضرب و شتم نقابداران قرار گرفت و از ناحیه چشم آسیب دیده است. در آن لحظه هیچ کاری نمی توانستم انجام بدهم. از زمانی که نقابداران وارد دفتر شدند و رفتند دو دقیقه بیشتر طول نکشید و در این مدت به صورت وحشیانه و با عجله دست به تخریب زدند و مدارک مشتریان مانند کپی شناسنامه و کارت ملی را همراه خود بردند.

زرقانی با اشاره به این موضوع که 12 سال است این دفتر تحت اجاره وی بوده و هیچ گونه خصومتی با مشتریان و مردم ندارد تصریح کرد: میزان خسارتی که به وسایل دفتر وارد شده است بین 10 تا 20 میلیون تومان بوده و خوشبختانه پلیس 110 محل سکونت سارقان را شناسایی کرده است، اما متهمان بلافاصله که ماموران به محل سکونت شان رفته اند از پشت بام متواری شدند و ماموران توانستند خودروی سمند را با ادواتی که حمله کرده بودند را یافته و توقیف کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد شیطان صفت این 2 بچه را هم داخل کانال برده بود و..! + عکس

مهمانان گوشت الاغ خوردند/ در بنیالود فاش شد

سرنوشت تلخ یک مار کمیاب در باغ مرد ریگانی + عکس

باردار شدن دختر 13 ساله در مخفیگاه جوان شیطان صفت + عکس

تجاوز به دختر 14 ساله تهرانی در غیاب مادرش / مرد متاهل به شلاق و تبعید محکوم شد

آرمان بلایی سرم آورد که دیگر نمی توانم باردار شوم / آزاده این پسر جوان را به دادگاه کشاند+ عکس

ناپدید شدن شیطانی نوعروس پس از زندانی شدن داماد بی غیرت!

عکس وحشتناک از چهره کبود شده دختر اصفهانی / این ماجرا اشک همه را در می آورد

بهانه عجیب پسر شیطان صفت برای آزار و اذیت دختر دم بخت در تهران

روزنه امید در پرونده «حسین» گمشده / بچه ام را دزدیدند و به دختر نازایشان داده اند! + عکس

اقدام شوم عموی 51 ساله با دختر 11 ساله + عکس

جزئیات آخرین پرواز مرگبار جوان پاراگلایدرسوار در مازندران + عکس

تصادف تلخ قطار با فیل+ عکس

قطع دست اتفاقی! + فیلم و تصاویر 16+

دختر آقای بازیگر ایرانی ویلای زیبای پدرش را به فروش گذاشت + تصاویر

تجاوز وحشیانه دختر تنها در اتاق هتل + عکس

کدخبر: 357274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟