دستگیری گروگان گیران مرد هتل دار در مشهد + عکس

این پرونده گروگان گیری Kidnapping از هجدهم دی ماه گذشته، زمانی در دستور کار پلیس Police آگاهی قرار گرفت که مرد جوانی با تسلیم شکواییه‌ای به دستگاه قضایی مدعی شد برادرش به قصد عزیمت به دفتر محل کارش در مشهد، از منزلش واقع در منطقه احمد آباد خارج شده ولی دیگر اثری از او نیافته اند!

این مرد جوان با بیان این که برادرش هتلی در جزیره کیش دارد اظهار کرد: جست وجوهای ما برای یافتن برادرم نتیجه ای نداشت و به تلفن هایش نیز پاسخ نمی دهد!

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، این پرونده به شعبه 205 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شد و توسط بازپرس «ابراهیمی» مورد رسیدگی قرار گرفت. این گونه بود که مقام قضایی با صدور دستورات ویژه ای، پرونده مذکور را به پلیس آگاهی ارجاع داد و با توجه به احتمال وقوع جنایت Crime یا گروگان hostage گیری از آنان خواست با بسیج همه امکانات تخصصی به تحقیق در این باره بپردازند.

به همین دلیل تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی، به دستور سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) آغاز شد. چند ساعت بعد از این ماجرا و درحالی که تلاش کارآگاهان برای ردیابی مرد هتل دار با بررسی دوربین های مدار بسته ادامه داشت، یک تماس تلفنی ناشناس، سرنخ این کلاف پیچیده را به ماجرای گروگان گیری گره زد. این مرد ناشناس که ادعا می کرد مرد هتل دار 40 ساله را ربوده اند از خانواده وی تقاضا کرد یک میلیارد تومان وجه نقد به حساب کارت بانکی همراه مرد هتل‌دار واریز شود در غیر این صورت او را می کشند!

این تماس تلفنی نگرانی عجیبی را به وجود آورد به طوری که خانواده وی حاضر بودند این مبلغ را به حساب گروگان گیران واریز کنند اما کارآگاهان که با راهنمایی های قاضی Judge ابراهیمی وارد مراحل حساس این پرونده گروگان گیری شده بودند با ارائه آموزش های لازم به خانواده مرد گروگان، از آن ها خواستند تا به پلیس اعتماد کنند، دقایق به کندی سپری می شد اما کارآگاهان نمی توانستند عملیات رهایی گروگان را زودتر از موعد آغاز کنند چرا که هنوز اعضای اصلی باند گروگان گیری و اتباع خارجی دخیل در پرونده شناسایی نشده بودند.

با این وجود کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی، گروگان گیران را در حالی زیر چتر اطلاعاتی خود قرار داده بودند که برای جلب اعتماد گروگان گیران مبلغ مذکور به حساب بانکی یاد شده واریز شد ولی آن ها به دلیل اختلال در سیستم شبکه بانکی نمی توانستند مبلغ میلیاردی را برداشت کنند تا این که سرانجام وقتی فهمیدند در محاصره اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار دارند به ناچار گروگان 40 ساله را با چشمانی بسته در منطقه شهید علیمردانی مشهد رها کردند و گریختند.

با رهایی گروگان، عملیات کارآگاهان با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی ابراهیمی و با هدایت مستقیم سرهنگ «رزمخواه» وارد مرحله جدیدی شد. آنان که دیگر همه عوامل این باند گروگان گیری را شناسایی کرده بودند، طی چند عملیات هماهنگ و غافلگیرانه به ردزنی متهمان پرداختند و هشت عضو این باند را دستگیر کردند.  عملیات پلیس در این پرونده همچنان با راهنمایی های بازپرس شعبه 205 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

باردار شدن دختر 13 ساله در مخفیگاه جوان شیطان صفت + عکس

تجاوز به دختر 14 ساله تهرانی در غیاب مادرش / مرد متاهل به شلاق و تبعید محکوم شد

آرمان بلایی سرم آورد که دیگر نمی توانم باردار شوم / آزاده این پسر جوان را به دادگاه کشاند+ عکس

بهانه عجیب پسر شیطان صفت برای آزار و اذیت دختر دم بخت در تهران

اعتراف نادر به قتل وحشیانه زنش در تهران

تصادف تلخ قطار با فیل+ عکس

قطع دست اتفاقی! + فیلم و تصاویر 16+

دختر آقای بازیگر ایرانی ویلای زیبای پدرش را به فروش گذاشت + تصاویر

آماده‌باش درپی ورود ویروس خطرناک به ایران

پدر بنیتا گفته هایش را در دادگاه پس گرفت + عکس

پدرم مانع فوتبالیست شدم من شد و من تکه تکه اش کردم + عکس و گفتگو با مرد 66 ساله

کشف ترسناک ترین محموله تزئینی / ببینید چه بلای سر جمجمه های واقعی انسان آوردند + عکس

حمام خون 2 همسایه بخاطر آشغال های شهرداری در تهران

نوعروس محسن بودم ولی فرزاد خواستگار قبلی ام یک روز که تنها بودم به خانه ما آمد و..!

نقشه کثیف پسر دبیرستانی برای مادر های جوان 2 همکلاسی اش

18 دختر برای ازدواج با یک پسر 700 میلیون تومان پول دادند ولی ..!

تجاوز وحشیانه دختر تنها در اتاق هتل + عکس

 

کدخبر: 356978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟