عروس خطاکار در دادگاه / جشن عروسی برادرزاده ام بود که ..!

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دوم فروردین‌ماه سال‌94، مأموران پلیس تهران از قتل Murder مرد جوانی در منزل مسکونی‌اش در محله نعمت‌آباد باخبر و راهی محل شدند. 
شواهد نشان می‌داد سعید 30‌ساله در جریان درگیری با همسرش بر اثر ضربه چاقو به سینه‌اش کشته شده‌است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، همسر 26‌ساله مقتول به نام اکرم که در محل حاضر بود بازداشت شد.
او در بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد و در توضیح به مأموران گفت: «من و سعید هشت‌سال قبل با هم ازدواج کردیم و برای زندگی به تهران آمدیم. زندگی خوبی داشتیم و تنها مشکل ما بچه بود. من و سعید بچه‌دار نمی‌شدیم و این بهانه‌ای بود تا خانواده شوهرم در زندگی‌مان دخالت کنند و باعث درگیری شوند. خیلی سخت بود، اما با این مشکل کنار آمده بودم تا اینکه به خاطر بدخلقی‌های شوهرم کنجکاو شدم و فهمیدم که او معتاد Addicted شده است. این شد که اختلافات و درگیری‌های ما بیشتر شد.‌»
متهم در ادامه گفت: «روز ششم عید جشن عروسی برادر‌زاده‌ام بود که از سعید خواستم به شهرستان برویم. سعید مخالفت کرد و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. ساعتی گذشت و در حالیکه آرام شده بودیم، رفتم وسایلم را جمع کنم که او دوباره شروع به بهانه‌جویی کرد و با هم درگیر شدیم. این درگیری تا نیمه شب ادامه پیدا کرد، اما بعد از ساعتی خوابیدم.‌» 
اکرم در خصوص قتل گفت: «صبح شد و سعید از خواب بیدار شد. انگار نه انگار با هم بحثی داشتیم که یکباره شوهرم گفت برای جشن عروسی به شهرستان می‌رویم. خوشحال شدم و مشغول کار خانه بودم که تلفن زنگ زد. خواهر سعید بود نمی‌دانم پشت تلفن به برادرش چه گفت که بعد از تماسش من و شوهرم دوباره با هم درگیر شدیم. سعید حال طبیعی نداشت به همین دلیل به سمت من حمله کرد و گلویم را گرفت. او می‌خواست مرا خفه کند که او را هل دادم. سعید همان موقع به آشپزخانه رفت و یک چاقو برداشت و به سینه‌اش زد. من که شوکه شده بودم چاقو را از سینه‌اش بیرون کشیدم و از همسایه‌ها کمک خواستم.‌» 
با ثبت توضیحات زن جوان، در حالیکه فرضیه خودکشی از سوی کارشناسان پزشکی قانونی تأیید نشده بود زن جوان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. متهم بار دیگر جرمش را انکار کرد، ولی با توجه به شواهد و قرائن موجود وی به اتهام قتل عمد روانه زندان Prison شد و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. 
در اولین جلسه رسیدگی به پرونده، متهم در همان شعبه به ریاست قاضی عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفت. او بعد از درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم با انکار جرمش بار دیگر ماجرا را شرح داد و در آخرین دفاعش گفت: «با وجود همه مشکلات و اختلافاتی که با شوهرم داشتم به او علاقه‌مند بودم و همدیگر را دوست داشتیم. زندگی بدون فرزند خیلی سخت بود، اما خانواده شوهرم بدون توجه به این مشکل، همیشه در زندگی ما دخالت می‌کردند و باعث درگیری می‌شدند.
من با همه این مشکلات کنار آمده بودم تا اینکه این حادثه Incident مرا به اینجا کشاند. باور کنید در قتل شوهرم نقشی نداشتم و در این ماجرا بی‌گناهم.‌»
در پایان هیئت قضائی بعد از شور، با توجه به مدارک موجود در پرونده متهم را به قصاص محکوم کرد. این حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد، اما با اعتراض متهم از سوی قضات یکی از شعبات دیوان نقض و به همان شعبه ارجاع داده شد. به این ترتیب زن جوان بار دیگر محاکمه خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت  رکنا را از دست ندهید:

18 دختر برای ازدواج با یک پسر 700 میلیون تومان پول دادند ولی ..!

فوری /کشته شدن 9 زن بر اثر واژگونی اتوبوس در گچساران +فیلم

تجاوز به دختر دبیرستانی توسط 3پسر 17 ساله در تهران

راز شیطانی ماموریت های شوهرم با خانم منشی را دیر فهمیدم !

عروس خطاکار در دادگاه / جشن عروسی برادرزاده ام بود که ..!

انتقام کور مرد حسود از تازه داماد / عروس زن سابق این مرد بود + عکس

اعدام برای راننده تاکسی کرجی / او زنی را در مسیر عروسی کشت + عکس و گفتگو

ادعای جدید عروس پس از محکوم شدن به اعدام / نرگس دوباره محاکمه می شود + عکس

قتل مرموز مرد جوان و همسر دومش در کارخانه متروکه جنوب تهران

مرد شیطان صفت خیابان گاندی تهران اعدام شد / او زنان و دختران را به یک موسسه عرفان می کشاند و ..!

نبش قبر کارمند داروخانه 13 سال پس از وقوع قتل مرموز در تپه های قیطریه

زن شیطان پرست 2 پسر خردسالش را کشت + عکس

بازی مرگبار / جنوب تهران با انفجار مواد محترقه لرزید

اعتراض حاتمی کیا به رشیدپور و صدا و سیما / حاشیه جنجالی جشنواره فجر

سقوط وحشتناک هواپیمای مسافربری در مسکو + فیلم و عکس

نجات شجاعانه پلنگ خشمگین توسط مرد ایرانی!+ فیلم دیدنی

بلای وحشتناکی که در خانه پدربزرگ بر سر دختر تنها آمد + عکس آثار شکنجه هولناک

لحظه به لحظه با اختتامیه جشنواره فیلم فجر +تصاویر

کدخبر: 356531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟