نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مشکل ما توسعه اقتصادی است اما نه بر مبنای اندیشه‌های غربی و لیبرالیستی. تمام حساسیت رهبر انقلاب هم برای این است که ما در دام دشمن قرار نگیریم.

تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، انقلاب اسلامی را یک سونامی برای آمریکا معرفی می‌کند و می‌گوید: امروز، انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی به دستاوردهای زیادی دست یافته است.

اهم اظهارات سعیدی به شرح زیر است:

*در ابتدای کار ابهاماتی در قانون Law حفاظت اطلاعات وجود داشت مثلا مشخص نبود رئیس سازمان باید زیر نظر فرمانده کل سپاه باشد یا زیر نظر فرمانده کل قوا که در آن زمان چالش‌های زیادی را بر سر این موضوع داشتیم. در آن زمان هنوز تقسیم‌بندی نیرویی در سپاه انجام نشده بود و سپاه به صورت منطقه‌ای اداره می‌شد و ما هم در هر منطقه یک مسئول حفاظت اطلاعات داشتیم بعد که نیروهای سه‌گانه شکل گرفت در هر نیرو هم حفاظت اطلاعات شکل گرفت.

*تعبیر رهبر انقلاب درباره حفاظت اطلاعات به بنده این بود که حفاظت اطلاعات نبض‌سنج سپاه است باید به فرمانده کل قوا بگوید که نبض سپاه تند، کند یا متعادل می‌زند. در طول تاریخ شکل‌گیری این سازمان خدمات بسیار ارزنده‌ای انجام شده است. در همان زمان دفاع مقدس کار خیلی مهمی که انجام شد شناسایی عنصر مخفی حزب توده در سپاه به نام خوانساری بود.

او در پادگان ولی‌عصر و در زمانی که افغانستان در اشغال شوروی بود گزارشاتی که نیروهای افغان به ما می‌دادند را به سیستم کا.گ.ب(سازمان اطلاعاتی شوروی سابق) منتقل می‌کرد که البته این فرد از جمله افراد انگشت‌شمار تحت امر شلتوکی رئیس شبکه مخفی حزب توده در ایران بود. این فرد با سرنخ‌های بسیاری ساده و با زیرکی نیروهای حفاظت اطلاعات سپاه شناسایی و دستگیر شد.

*یکی از مسائلی که در تاریخ با آن مواجه هستیم سکوت خواص است. عامل سکوت خواص اولا روشن نبودن صحنه برای آنان به دلیل آگاه نبودن به زمانه است و آگاه نبودن نسبت به متغیرهاست. امروز شاهد زاویه برخی خواص نسبت به مبانی و اصول انقلاب همچون حاکمیت دینی، استقلال، مقاومت و موضوع فرهنگ هستیم.

امروز برخی از سیاستمداران می‌گویند ما حاکمیت دینی را قبول داریم اما نه به عنوان اکثریت بلکه دین حداقلی، کسانی هستند که استقلال Esteghlal را زیر سوال می برند و می گویند: استقلال مربوط به عصر آپارتاید بوده و در جامعه جهانی استقلال معنا ندارد. برخی خواص منافقانه شعار مردم گرایی می دهند در حالی که امام قائل به مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی بودند.علت دیگر سکوت خواص به خاطر به خطر افتادن منابع حزبی، قومی و قبیله‌ای است که برای حفظ منافع وادار به سکوت می‌شود. عامل دیگر انحراف خواص، بحث وامداری است بعضی از مسئولین که البته تعدادشان خیلی کم است انحرافشان به همین دلیل است، ممکن است فردی در شرایطی از امتیاز و دانش برخوردار شد که برای نگرانی از افشاء آن در برابر انحرافات سکوت می‌کند.

* انقلاب اسلامی یک سونامی برای آمریکا بود، انقلاب اسلامی آرام آرام در برابر قدرت استکباری و هژمونی آمریکا ایستاد. انقلاب اسلامی منافع آمریکا را در منطقه از بین برد و دست آمریکا را از غرب آسیا قطع کرد و امروز هم عمق استراتژیک در جهان اسلام است. اقدام آمریکایی‌ها در مقابله با انقلاب اسلامی ابتدا جنگ سخت بود پس از آن سعی کردند با تحریم اقتصادی ما را وادار به تعامل کنند که در زمان دولت اعتدال به این امر تن دادیم.

*برخی در موضوع برجام، در مسئله اعتماد به دشمن، اشتباهاتی داشتند، نتیجه این شد که سرمایه در اختیار او قرار دادند و تضمینی هم برای بقای برجام نداریم اکنون اروپا می‌گوید برجام قابل مذاکره نیست ولی درصدد باز کردن مسیری برای مذاکره در مورد مسائل دفاعی است که نیازمند به هوشیاری دولتمردان و مردم می باشد.

دشمنان ایران روی مشکلات اقتصادی و اجتماعی سرمایه گذاری کرده‌اند

ایسنا نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع مردم هرمز بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی با درک توطئه های دشمن و نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، عزم همه نیروها را برای بهبود اقتصاد خواستار شدند.

وی با توجه به ظرفیت های فراوان هرمزگان از جمله ترانزیت دریایی، سواحل گسترده و آب و هوایی مناسب در فصول سرد، علاقمندان فراوانی را جهت سرمایه گذاری به خود جلب می کند. هیچ بهانه ای برای توسعه نیافتگی هرمزگان وجود ندارد و مسوولین باید با کمک مردم دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کنند.

وی پیشرفت های جمهوری اسلامی در بخش های مختلف را با توجه به مستقل بودن آن خیره کننده دانست و افزود: نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه ای غیر قابل انکار است.

رحمانی فضلی رشد قابل ملاحظه ایران در بخش های علمی را نشات گرفته از باور خواستن و حرکت در مسیر شعار " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" دانست.ما میراثدار شهدا هستیم و در ۳۹ سال گذشته نشان دادیم که استقلال کشور ناگسستنی است. جمهوری اسلامی ایران توانسته در این سالها از خود مقاومت و استقامت نشان دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نیمه شب، شاهد همخوابی شوهرم با دوست صمیمی ام در اتاق دیگر خانه بودم که ..!

تجاوز وحشیانه به سهیلا در یک خرابه / متجاوز 17 ساله است

من در پاتوق سیاه شوهر بی غیرتم به دوستانش سرویس می دادم تا اینکه ..!

تجاوز به زن جویای کار در شرکت تجهیزات پزشکی در تهران / پدارم در پایان ساعت کاری تنها بود و ...!

قتل زن آرایشگر پس از آزار شیطانی

بلایی عجیبی که بر سر دختر دبیرستانی در شوش آمد / او روی تخت بیمارستان جان سپرد و ..!

گرفتار شدن ایرانی ها در تصادف شدید بزرگراه ابوظبی + فیلم

وقتی خانم مهندس به خواستگاری شوم کارگر شرکت بله گفت / او از من و فرزاد عکس هایی داشت که..!+ عکس

اولین نمایشی که در آن ارتباط یک سرباز با زن کثیف در ایران روی صحنه رفت! + فیلم

وقتی تهدید به 6 طلاقه شدم! / جوانی موها و ریشش را تراشید تا انیکه ..!

ناگفته های یک دزد حرفه ای از مهریه 1500 سکه‌ای زنش + عکس

پرهام شاگرد تازه وارد بود که مرا به سمت خانه مجردی کشاند و شب ها تا دیر وفت ..!

زن جوان به خاطر ارتباط با مرد غریبه شوهر بی نوایش را داخل چاه انداخت / در اردبیل رخ داد + عکس

دختر 18 ساله ای بودم که به خاطر خماری پیشنهاد شرم آور چند مرد را پذیرفتم و ..!

کدخبر: 355828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟