به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از بیست و پنجم مرداد ماه امسال به دنیال شکایت زن جوانی به نام ارغوان در دستور کار پلیس Police آگاهی قرار گرفت. زن جوان گفت: به تازگی از همسرم جدا شده ام و برای گذراندن زندگی ام در فضای مجازی به دنبال کاری مناسب می‌گشتم تا بتوانم مخارج زندگی ام را تامین کنم.

وی ادامه داد: من از طریق تلگرام Telegram با یک مرد ۳۵ ساله به نام پدرام آشنا شدم که می گفت صاحب یک شرکت صادرات و واردات تجهیرات پزشکی است. وقتی شرایط زندگی ام را به او گفتم به من پیشنهاد کار داد و از من خواست برای امضای قرارداد کاری به شرکت او در شرق تهران بروم. من که تحت تاثیر حرف های این مرد قرار گرفته بودم به شرکت رفتم. پدرام به من وعده داد حقوق خوبی بریم در نظر می گیرد و اگر به زبان انگلیسی تسلط داشته باشم مرا به سفرهای خارجی می فرستد. من که خام حرف های او شده بودم به شرکت رفتم اما او مرا آزار داد و گوشی موبایلم را سرقت Stealing کرد. پدرام تهدیدم کرد اگر به پلیس حرفی بزنم آبرویم را پیش خانواده ام می برد.

به دنبال شکایت این زن تلاش برای ردیابی مرد جوان آغاز و یک ماه بعد وی بازداشت شد. این مرد در بازجویی‌ها آزار زن جوان را انکار کرد و گفت ارغوان با میل خودش به شرکت آمده بود. من کارمند شرکت هستم و در غیاب صاحب شرکت به دروغ به زن جوان گفته بودم مدیر شرکت هستنم.

این مرد دیروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی پای میز محاکمه ایستاد و با حکم قضایی به صد ضربه شلاق Whip و یک سال تبعید محکوم شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به نوعروس 16 ساله دور از چشم داماد / 3 جوان دستگیر شدند

زن شوهر دار برای عقب نماندن از دوستانش تن به دوستی های شیطانی داد تا..!

کیوان وقیت مرد همسایه به خانه بازگشت به سمت بالکن دوید و..!

ناگفته های تلخ از ساعتی قبل از تصادف قائدی و شاکر / خانواده احمدرضا علیه مهاجم استقلال شکایت کردند +عکس

موزیسین معروف ایرانی تصادف کرد +عکس

نیمه شب، شاهد همخوابی شوهرم با دوست صمیمی ام در اتاق دیگر خانه بودم که ..!

تجاوز وحشیانه به سهیلا در یک خرابه / متجاوز 17 ساله است

من در پاتوق سیاه شوهر بی غیرتم به دوستانش سرویس می دادم تا اینکه ..!

پرهام شاگرد تازه وارد بود که مرا به سمت خانه مجردی کشاند و شب ها تا دیر وفت ..!

زن جوان به خاطر ارتباط با مرد غریبه شوهر بی نوایش را داخل چاه انداخت / در اردبیل رخ داد + عکس

دختر 18 ساله ای بودم که به خاطر خماری پیشنهاد شرم آور چند مرد را پذیرفتم و ..!

کدخبر: 355471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟