مرگ دلخراش پرنیان 6 ساله در ساحل شنی بابلسر+عکس

ساحل شنی شهرستان بابلسر دریک روز آفتابی، شاهد جمعیت زیادی بود. باد خنکی از دریا به سمت ساحل می‌وزید. پرنیان کوچولو همراه پدر بزرگ و مادر بزرگش به ساحل آمده بود تا کمی بازی کند.

وقتی پرنیان به دنیا آمد پدر و مادرش مدتها بود که ازهم جدا شده بودند و منتظر به دنیا آمدن او بودند تا آخرین حلقه اتصال زندگی خود را جدا کنند. پرنیان بعد از اینکه به دنیا آمد از همان بیمارستان مادرش او را به پدرش سپرد و به دنبال زندگی خود رفت . پدر پرنیان او را به پدر و مادرش سپرد و پدر بزرگ و مادربزرگ پرنیان را مانند فرزند خود تر و خشک کرده و جای خالی پدر و مادرش را با محبت پر کردند . پرنیان شش ساله هرچیزی که می خواست پدر و مادر بزرگش که حکم والدین او را داشتند برای او مهیا می کردند تا دخترک از نداشتن پدر و مادر آسیب بیشتری نبیند. پدربزرگ و مادربزرگ پدری پرنیان جمعه گذشته 13 بهمن ماه به خواست نوه‌ شش‌ساله‌شان برای تفریح و تقویت روحیه، به ساحل بابلسر رفتند.

ناگهان اتفاقی شوم رخ داد.دخترک مشغول بازی بود که صدای زوزه گوشخراش اگزوزموتورسیکلتی نگاه همه را به خود جلب کرد. دوپسر نوجوان سواربر موتور، روی ساحل شنی در حرکت بودند. صدای موتور هر لحظه نزدیک‌تر می‌شد. دراین میان دخترک در بازی‌های کودکانه‌اش غرق بود که راکب موتور سیکلت، ناگهان کنترل موتور را از دست داد و ...

دقایقی بعد دخترک جیغی کشید و بعد هم با پیکری خونین، بی‌حرکت روی ماسه‌های شنی ماند.همان موقع چندین نفر که شاهد ماجرای هولناک بودند، شوک زده به کمک شتافتند.اما پرنیان بی‌حرکت روی زمین افتاده بود و درمقابل چشمان بهت زده پدربزرگ ومادربزرگ، ناباورانه جان داد و ... .

پدر بزرگ پرنیان که پرپر شدن فرشته شش ساله اش را باور نداشت در این باره به خبرنگار رکنا گفت: من و پرنیان درکنار ساحل مشغول صدف جمع کردن بودیم که ناگهان دو نوجوان موتور سوار که در حال موتورسواری در ساحل بودند با سرعت زیاد کنترل خود را از دست داده و با پرنیان کوچولوی من ، این فرشته معصوم در مقابل چشمانم تصادف کرده و ضربه شدیدی به او وارد کردند که بر اثر جراحات زیادی که به او وارد شده بود دخترک در برابر چشمان متحیر من دردم جان داد بدون اینکه ناله یا صدایی از او به گوشم برسد.

پس از تأیید مرگ دخترک، پیکرش با دستوربازپرس کشیک دادسرا به پزشکی قانونی انتقال یافت. راکب موتورسیکلت نیز در بازداشت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 355224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟