گل آقا رییس باند راهزنان کیست؟ + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ دوم صادق ضرونی، رئیس کلانتری‌۱۱۲ ابوسعید گفت: از دو‌ماه قبل برخی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی‌۱۱۰ اعلام کردند که فردی با فروشگاه آنان تماس گرفته و سفارش خرید لوازم خانگی را داده و در خواست کرده که این لوازم به آدرسش ارسال و در همان محل نسبت به تسویه حساب اقدام شود، اما در آن محل مورد سرقت Stealing از سوی سارقان قرارگرفته و سفارش دهنده نیز ناپدید شده است که بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 
وی ادامه داد: در تحقیقات مأموران مشخص شد که تمامی مالباختگان به شیوه‌های مشابه مورد سرقت قرار گرفته بودند. آنها در این باره به مأموران پلیس گفتند که سارقان از طریق تماس تلفنی با فروشگاه‌هایشان و ثبت سفارش، خرید اجناس مختلف همچون کولر گازی، جاروبرقی، لوازم خودرو و... ، از آنان می‌خواستند که اجناس را به وسیله آژانس یا وانت بار به آدرس ارائه شده بفرستند. 
به گفته رئیس کلانتری ابوسعید، سارقان محل ارجاع کالا را در محل‌های شلوغ، پرتردد و پرترافیک انتخاب می‌کردند تا امکان پارک کردن برای رانندگان خودرو‌های حامل اجناس وجود نداشته باشد و آنها بتوانند با همین بهانه نقشه خود را اجرایی کنند. 
یکی از مالباختگان به پلیس گفت: راننده باتوجه به نبود جای پارک به ناچار با فرد سفارش دهنده کالا تماس گرفته و اعلام کرده بود که در موقعیت حضور دارد، اما جای پارک نیست که در واکنش به این اظهارات متهم از او خواسته بود که خودرو را پایین‌تر از محل پارک کرده و با فاکتور‌ها برای پرداخت هزینه مراجعه کند که با ترک خودرو و رفتن راننده به محل برای تحویل فاکتور به خریدار، همدستان متهم سریعاً به محل پارک خودرو رفته و با سوء‌استفاده از غفلت رانندگان اقلام سفارش داده شده را ربوده و با وسیله‌ای دیگر به سرعت از محل متواری شدند. 
مأموران پلیس در ادامه اقدامات خود با بررسی شگرد سارقان و ساعات سرقت‌ها و رصد اطلاعاتی منطقه، سرانجام با وانت باری که یکی از سفارش‌ها را حمل کرده بود، روبه رو شدند و آن را تحت نظر قرار دادند، همه چیز مانند ماجرایی پیش رفت که مالباختگان دیگر شرح داده بودند و همین موضوع شک مأموران را افزایش داد. 
با مراجعه وانت‌بار با بار لوازم خودرو، راننده خودرو با سفارش دهنده تماس گرفته و خودرو را در گوشه‌ای پرت مقابل یک مرکز درمانی رها کرد، پس از آن متهم اصلی به محل پارک خودرو رفته و در حال سرقت بار خودرو بود که سریعاً توسط عوامل کلانتری دستگیر و همراه با شاکی به کلانتری انتقال داده شد. متهم که «گل آقا» نام داشت، تحت بازجویی قرار گرفته و با استفاده از بازجویی فنی و روش‌های پلیسی به چندین مورد سرقت به همین روش اعتراف و دو نفر از همدستان خود را نیز معرفی کرد و اقدامات قانونی برای شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت. به گفته رئیس کلانتری 112 ابوسعید، هشت تن از شکات در همان لحظات ابتدایی دستگیری متهم شناسایی شدند و برای اعلام شکایت به کلانتری مراجعه کردند و پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ناحیه ۱۱ ارسال شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. 
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
گزارش عجیب از زندگی مرد ایرانی با 3 زن در یک خانه + فیلم گفتگوی تکان دهنده با 3 زن و شوهرشان
شایان بی غیرت بود او مدام از ارتباط من با مرد غریبه می گفت در حالی که ..!
جزییات تیراندازی به مرد قمه‌کش در محدوده نهاد ریاست جمهوری + فیلم
شرایط فوق العاده در تهران / صبح سه شنبه تهران 2 ساعت دیرتر بیدار می شود
پشت پرده دوستی کثیف مبینا با رییس آژانس هواپیمایی!
این زن نوزادش را بدون اجازه شوهرش فروخت و ..!
تتلو در بیمارستان بستری شد +عکس
مادر بیوه و دختر 14 ساله در دام کثیف رییس باند مخوف«x60»..!
فوری / حمله به کاخ ریاست جمهوری در خیابان پاستور تهران
دختر صدام تحت تعقیب قرار گرفت + عکس
توضیحات پلیس در خصوص حمله به کاخ ریاست جمهوری در پاستور
خودکشی وحشتناک روی پل در تبریز + فیلم
واکنش رئیس پلیس تهران به تجمع دراویش گنابادی در پاسداران
جزییات کودک آزاری در خمینی شهر!+ عکس
مجید اخشابی در دادگاه مجرم شناخته شد!
جزییات 12 سال برده داری از پسربچه گمشده !/ روایت تکان دهنده از زندگی پسرک مشکین شهری + فیلم
دانشگاهی که در آزار شیطانی دانشجویان دختر کارشناسی کثیف ترین شناخته شد!
راننده شیطان صفت پراید زن و دختر جوان آبادانی را در خیابان آزار و اذیت کرد!
بهاره و ندا عکس خودکشی شان را منتشر کردند و ..!
این زن گدا روزانه 4 میلیون تومان در تهران در آمد دارد! + عکس
اعتراف قاتل شیطان صفت به قتل سریالی 2 ایرانی در کانادا + عکس
قصه ٦٠ روز اسارت «امیرحسین» و «محمدامین» که قاچاقی به ترکیه رفته بودند + عکس
حمله به فیضیه قم / آرامش قبل از طوفان + فیلم

کدخبر: 354815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟