قتل مرد کارخانه‌دار تهرانی در حاشیه شهر + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، 15‌دی‌ماه سال 94 اعضای خانواده‌ مردی کارخانه‌دار به نام حسین گم شدن او را به پلیس گزارش دادند. آنها گفتند حسین که مردی 40‌ساله بود مثل هر روز با خودروی سواری خود از خانه خارج شد تا به کارخانه‌اش در جاده خاوران برود، اما امروز به محل کارش نرفته و گوشی تلفن همراهش را خاموش است. بعد از مطرح شدن شکایت تحقیقات در این باره به جریان افتاد و مأموران پلیس چند روز بعد خودروی حسین را در حاشیه شهر کشف کردند.

آثار خون‌های به جای مانده حسین در صندلی‌های خودرو حکایت از این داشت که حادثه‌ای خونین برای مرد کارخانه‌دار رقم خورده است تا اینکه 12‌روز بعد از گم شدن حسین، جسد، او داخل یک مخزن نفت در جاده خاوران کشف شد. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که حسین با اصابت گلوله به سرش به قتل Murder رسیده و جسد وی در این محل رها شده است. با کشف جسد، پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شد و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان قتل به جریان افتاد. در تحقیق از خانواده حسین معلوم شد که او آخرین بار با یکی از بدهکارانش که به نام مانی ‌که مردی 38‌ساله است و یک‌میلیارد تومان به حسین بدهکار بود قرار ملاقات داشته است. بنابراین مانی به عنوان مظنون بازداشت شد. او در جریان تحقیقات پلیسی به قتل حسین اعتراف کرد و پرونده با کامل شدن تحقیقات برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه یک کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی فرستاده شد.
روز گذشته بعد از اینکه قاضی رسمیت جلسه را اعلام کرد اولیای‌دم در جایگاه حاضر شده و گفتند که خواسته‌شان قصاص است. سپس مانی در جایگاه قرار گرفت و اتهام قتل را قبول کرد، اما گفت که قصد قتل نداشته است. او توضیح داد: من و حسین از مدت‌ها قبل دوست بودیم. من مدتی قبل از حادثه Incident یک‌میلیارد تومان از او قرض گرفتم تا به وضعیت کارخانه‌ام سامان بدهم، اما شرایط مالی کارخانه به طوری شد که توان پرداخت بدهی‌ام را نداشتم. از طرف دیگر حسین مدام فشار می‌آورد و مدام تماس می‌گرفت تا پولش را پس بدهم. من به او پیشنهاد دادم کارخانه‌ای که در جاده خاوران دارم به نام او سند بزنم، اما کارخانه ۸۰۰ میلیون تومان بیشتر ارزش نداشت و حسین قبول نمی‌کرد. روز حادثه وقتی سوار ماشین او شدم سر این موضوع با هم حرف زدیم، اما مشاجره‌مان بالا گرفت و او اسلحه کشید. هنگام درگیری ناگهان دستم به ماشه اسلحه رفت و دو گلوله شلیک شد و به سرش برخورد کرد که کشته شد. بعد هم جسدش را داخل یک مخزن نفت انداختم و به خانه رفتم تا اینکه دستگیر شدم. هیئت قضائی بعد از شنیدن آخرین دفاع متهم و وکیل مدافع او وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. 
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
شایان بی غیرت بود او مدام از ارتباط من با مرد غریبه می گفت در حالی که ..!
جزییات تیراندازی به مرد قمه‌کش در محدوده نهاد ریاست جمهوری + فیلم
شرایط فوق العاده در تهران / صبح سه شنبه تهران 2 ساعت دیرتر بیدار می شود
پشت پرده دوستی کثیف مبینا با رییس آژانس هواپیمایی!
این زن نوزادش را بدون اجازه شوهرش فروخت و ..!
تتلو در بیمارستان بستری شد +عکس
مادر بیوه و دختر 14 ساله در دام کثیف رییس باند مخوف«x60»..!
فوری / حمله به کاخ ریاست جمهوری در خیابان پاستور تهران
دختر صدام تحت تعقیب قرار گرفت + عکس
توضیحات پلیس در خصوص حمله به کاخ ریاست جمهوری در پاستور
خودکشی وحشتناک روی پل در تبریز + فیلم
واکنش رئیس پلیس تهران به تجمع دراویش گنابادی در پاسداران
جزییات کودک آزاری در خمینی شهر!+ عکس
مجید اخشابی در دادگاه مجرم شناخته شد!
جزییات 12 سال برده داری از پسربچه گمشده !/ روایت تکان دهنده از زندگی پسرک مشکین شهری + فیلم
دانشگاهی که در آزار شیطانی دانشجویان دختر کارشناسی کثیف ترین شناخته شد!
راننده شیطان صفت پراید زن و دختر جوان آبادانی را در خیابان آزار و اذیت کرد!
بهاره و ندا عکس خودکشی شان را منتشر کردند و ..!
این زن گدا روزانه 4 میلیون تومان در تهران در آمد دارد! + عکس
اعتراف قاتل شیطان صفت به قتل سریالی 2 ایرانی در کانادا + عکس
قصه ٦٠ روز اسارت «امیرحسین» و «محمدامین» که قاچاقی به ترکیه رفته بودند + عکس
حمله به فیضیه قم / آرامش قبل از طوفان + فیلم

کدخبر: 354811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟