به گزارش گروه جنایی رکنا، اوایل بهمن ماه امسال زن جوانی با مراجعه به پلیس آبادان ادعا کرد که از سوی راننده پراید نقره ای رنگ در خیابان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات ابتدایی وارد عمل شدند و این در حالی بود که زنان و دختران دیگری با حضور در اداره پلیس از گرفتار شدن در دام آزار و اذیت راننده پراید نقره ای رنگ خبر دادند.

یکی از طعمه های راننده شیطان صفت در تحقیقات پلیسی گفت: در خیابان انسی آبادان همراه نوزادم که سوار برکالسکه بود در حال عبور از خیابان بودیم که ناگهان مرد جوانی با پوست سبزه و ریش پورفوسوری از خودروی پراید نقره ای رنگ پیاده شد و به سرعت به سمت من حمله کرد و پس از آزار و اذیت من در خیابان سوار برخودرویش شد و پا به فرار گذاشت.

ماموران با توجه به حساس بودن این پرونده با اقدامات فنی موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی راننده شیطان صفت شدند و در بررسی های اطلاعاتی مشخص شد که شماره پلاک خودرو برای شهرستان زاهدان است.

تیم پلیسی در این مرحله به سراغ صاحب خودروی پراید نقره ای رنگ که مرد بازنشسته ای در زاهدان است رفتند و مشخص شد این مرد ماه گذشته خودرویش را به صورت قولنامه ای به پسر جوانی فروخته است و با توجه به اینکه پسر جوان برای تعویض پلاک هیچ اقدامی نکرده مرد بازنشسته دستور توقیف خودرو را گرفته است.

تجسس های پلیسی از زنان و دختران جوان نشان از آن دارد که این مرد شیطان صفت در خیابان های امیر آباد و زمین شهری آبادان در برخی از شهرهای اطراف آبادان دست به این اقدام سیاه زده است.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری این راننده شیطان صفت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز مجید و دو دوستش به زن جوان در کارخانه / 4 صبح مرا در پردیس رها کردندو ..! + عکس

تنها یک سال زندان برای پدر بی رحم تهرانی که پسر 3 ماهه اش را کشت! + عکس

3 دختر خراسانی پس از مرگ پای سفره عقد نشستند!

دروغ عجیب برای سرکیسه کردن مردم با محبت

اعتراف قاتل شیطان صفت به قتل سریالی 2 ایرانی در کانادا + عکس

فوری / پسر شیخ آبادانی حمام خون به راه انداخت/یک فیلم مجازی فاجعه بار شد! + عکس

بارداری شوم ناهید از مرد متاهلی که در مسیر مدرسه کمین کرده بود

درگذشت ناگهانی بازیگر جوان ایرانی در ۲۰ سالگی +عکس

انتقاد تند و تیز بهمن فرمان‌‌آرا از بی‌بی‌سی فارسی و من وتو / برای این مردم چه‌کردید؟

تصادف شاخ به شاخ پراید و پژو 206 در زیرگذر هپکو اراک + عکس

 

کدخبر: 354250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟